مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام؛
سلمان رستمیان، عصر امروز (۱۷ دی) در نشستی پیرامون هماهنگی برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: همزمان با ۲۲ اسفندماه (روز بزرگداشت شهدا) جشنواره رسانه و شهدا در این استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 07 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام از فعالان رسانه ای این استان خواست آثار خود را در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت به دبیرخانه جشنواره رسانه و شهدا در این اداره کل ارسال کنند.

سلمان رستمیان، عصر امروز (۱۷ دی) در نشستی پیرامون هماهنگی برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: همزمان با ۲۲ اسفندماه (روز بزرگداشت شهدا) جشنواره رسانه و شهدا در این استان برگزار خواهد شد.

وی، افزود:‌ این اداره کل برنامه های متعددی برای گرامیداشت یاد و خاطره و زنده نگه داشتن شهدای گلگون کفن ایران اسلامی طراحی کرده که تجلیل از فعالان رسانه ای از مهم ترین برنامه های این روز است.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران ایلام، یادآور شد: این اداره کل در راستای انتخاب فعالان عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از فعالان رسانه‌های استانی اعم از سایت‌ها، سامانه‌های خبری، نشریات محلی، هفته‌نامه و ماهنامه‌های محلی و نمایندگان جراید کثیرالانتشار که در استان ایلام فعالیت دارند، دعوت می‌کند آثار منتشره خود را اعم از خبر، گزارش، مقاله، یادداشت، دل‌نوشته، آثار مکتوب شهدا و ایثارگران که در نشریات خود چاپ کرده‌اند به واحد روابط عمومی ارجاع دهند تا از این آثار در روز شهدا تجلیل به عمل آید.

رستمیان، با بیان اینکه از افراد برتر طی مراسمی به مناسبت هفته بزرگداشت روز شهدا تجلیل می‌شود، اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا تاریخ سی‌ام بهمن ماه سال جاری بوده و مهلت مذکور تمدید نخواهد شد.

رستمیان، تصریح کرد: آثار ارائه شده حتما باید قبلا در رسانه‌های ارتباطی چاپ شده باشد و نسخه اصلی همراه با یک لوح فشرده تحویل شود.

گفتنی است، استان ایلام در دوران دفاع مقدس ۲ هزار و 700 شهید، 10 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده است./پ

منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار