استاندار کرمانشاه گفت: طرح سامانه گرمسیری استان طرحی بسیار مهم و سرنوشت ساز است.
کد خبر: ۱۶۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 08 January 2016
استاندار کرمانشاه گفت: طرح سامانه گرمسیری استان طرحی بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ اسداله رازانی در چهارمین جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: در این جلسه که مدیران مختلف، کارشناسان و متخصصین امر کشاورزی حضور دارند باید سامانه گرمسیری استان به دقت مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد زیر این طرح یک طرح اساسی، بنیادین و بسیار سرنوشت ساز است.

وی تصریح کرد: این طرح باید با اطلاعات و آگاهی دقیق مورد بررسی قرار گیرد زیرا می خواهیم به تمامی موضوعات آن توجه ویژه داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این طرح موضوع بسیار مهمی است که هم استانداری و هم نهادها و ادارات و دستگاه های اجرایی باید پیگیر آن باشند زیرا یک موضوع بسیار سرنوشت ساز برای استان است.

رازانی خاطرنشان ساخت: طرح سامانه گرمسیری خوشبختانه از طرف دفتر مقام معظم رهبری، رئیس محترم جمهور، دولت و وزارتخانه ها مورد پیگیری قرار می گیرد لذا باید تلاش کنیم تا اعتبارات این طرح به موقع تخصیص پیدا کند.

وی همچنین گفت: طی جلسه ای با نمایندگان استان موضوع را مورد بررسی قرار داده ایم و راجب به این طرح مهم اطلاع رسانی لازم صورت گرفته زیرا قصد داریم که این طرح با اطلاعات و آگاهی کامل مورد پیگیری قرار گیرد.

وی در پایان گفت: همه دستگاه های اجرایی استان باید با حساسیت ویژه این طرح بسیار اساسی را مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار