مديرعامل شركت گاز استان خراسان رضوي از كسب دو گواهينامه بين المللي استاندارد ISO 10002:2014 و ISO10004:2012 در حوزه رضايت‌مندي و رسيدگي به شكايات مشتري توسط اين شركت خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 09 January 2016
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان خراسان رضوي، حبيب الله صادقي با اعلام اين خبر گفت: رویکرد اساسي شركت ملي گاز ايران افزايش بهره وري و بهبود سطح كيفي خدمات به مشتركان گاز طبيعي است.
وي اخذ دو استاندارد فوق را مرهون تلاشهای بی شائبه كاركنان شركت گاز خراسان رضوي در بخش هاي مختلف اين سازمان دانست و افزود: گواهينامه ISO10002:2014 در بردارنده اصول شفاف سازي و رسيدگي به شكايات مشتري از مرحله تنظيم شكايت تا مرحله پاسخگويي است و هدف نهايي آن رسيدگي به شكايات ، در سريع ترين زمان ممكن است.
صادقي گواهينامه ISO10004:2012  را ناظر بر رعايت استاندارد "مديريت كيفيت-پايش و اندازه گيري رضايت مشتري" دانست و تصريح كرد: همگامي و هماهنگي با تحولات و پيشرفت هاي ملي و جهاني علي الخصوص در حوزه ارتباط با مشتري منجر به ترسيم چهره اي مطلوب خواهد شد.
وي ادامه داد: يكي از عناصر كليدي موفقيت سازماني، رضايتمندي مشتري از سازمان و محصولات(خدمات) آن است ، بنابراين ضروري است تا ميزان اين رضايتمندي نيز مورد سنجش قرار گيرد.
مديرعامل شركت گاز استان خراسان رضوي شاخصه اصلي دو گواهينامه فوق را سنجش ميزان  رضايت مشتريان عنوان كرد و گفت: رعايت استانداردهاي 10002: 2014 ISO و 10004: 2012 در نهايت موجب وفاداري مشتري با بهره مندي از ظرفيت كاهش شكايات خواهد شد.
لازم به ذكر است، مميزان شركت CCPL آلمان در ايران پس از بررسي هاي صورت گرفته دوره اي و با توجه به رویکرد با ثبات شركت گاز استان خراسان رضوي در رسیدگی به شکایات و افزايش سطح رضايتمندي مشتریان نسبت به اعطاي دو گواهينامه 10002: 2014 ISO و 10004: 2012  اقدام كردند.  
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار