فرماندار کنگاور گفت: باید با نگاه کنجکاوانه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را جهت ایجاد اشتغال مولد در جامعه شناسایی کنند.
کد خبر: ۱۶۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 13 January 2016
فرماندار کنگاور گفت: باید  با نگاه کنجکاوانه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را جهت ایجاد اشتغال مولد در جامعه شناسایی کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، شربف خسروی در جلسه کارگروه اشتغال  شهرستان کنگاور با بیان اینکه 800 هزار میلیارد تومان پول نقد در کشور موجود است، اظهار کرد: این پول کلان نشان دهنده این است که مشکل نقدینگی وجود ندارد، بلکه باید مشکلات را در خودمان جستجو کنیم.

وی گفت: نباید بند ناف اشتغال را به دولت بست، بلکه هر شهرستان و هر دستگاه باید فرصت‌ها و ظرفیتهای خود در جهت اشتغال مولد شناسایی کند و در آن مسیر حرکت کند.

وی تاکید کرد: باید شناسایی کنجکاوانه و ریزبینانه ظرفیت‌ها و تعریف فرصت‌های اشتغال و درآمدزایی و همچنین داشتن توجیه اقتصادی برای هر یک از آنها در دستو کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

خسروی اضافه کرد: بعد از شناسایی ظرفیت‌ها، ارائه تسهیلات مناسب از سوی بانک‌ها و جذب سرمایه گذار گام‌های بعدی ایجاد استغال پایدار در جامعه است.

فرماندار کنگاور با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق نیافتن اشتغال پایدار در شهرستان اظهار کرد: شرمندگی مرد در مقابل خانواده و وجود مشکلات اینچنینی گناه مسئولان است.

خسروی با تاکید بر اینکه باید زمینه اشتغال مولد، زاینده و ادامه دار در جامعه را فراهم کرد، گفت: با زمین گیر نکردن فرصت‌ها، ساماندهی واحدهای غیرفعال و نیمه فعال و تامل بیشتر در صدور مجوزها به واحدهای صنعتی و دامی می توان به ایجاد اشتغال کمک کرد.

فرماندار کنگاور در ادامه با بیان اینکه تاکنون 46 درصد تعهد اشتغال برابر با 779 فرصت شغلی در این شهرستان تحقق یافته است، ادامه داد: سهمیه تعیین شده اشتغالزایی امسال این شهرستان 1671 فرصت شغلی است که برای تحقق آن باید از تمام امکانات بهره بگیریم.

خسروی اظهار کرد: باید بسترهای نوین اشتغالزایی و استفاده موثر از فضاهای موجود شهرستان در کسب و کار و تقویت زیرساخت‌های اشتغالزا براساس توانمندی در این منطقه جدی گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار