دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان کرمانشاه به بحرانی شدن وضعیت خیابان "حداد عادل" کرمانشاه اشاره کرد و گفت: هر آن احتمال سقوط این خیابان در رودخانه آبشوران به دلیل ناایمن شدن مسیر مسقف این رودخانه وجود دارد.
کد خبر: ۱۶۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 13 January 2016
دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان کرمانشاه به بحرانی شدن وضعیت خیابان "حداد عادل" کرمانشاه اشاره کرد و گفت: هر آن احتمال سقوط این خیابان در رودخانه آبشوران به دلیل ناایمن شدن مسیر مسقف این رودخانه وجود دارد.

دکتر محسن زاهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه تمام مسیر عبور رودخانه آبشوران از داخل شهر کرمانشاه به خاطر ناایمن شدن سازه‌های زیر آن خطرناک است، گفت: متاسفانه در برخی نقاط از جمله خیابان حداد عادل این وضعیت به علت بار ترافیکی سنگین این خیابان بسیار بحرانی شده است.

وی به تخریب بخشی از مسیر مسقف شده آبشوران در اثر بارندگی‌های اخیر اشاره کرد و افزود: شانس آوردیم که این حادثه شب هنگام اتفاق افتاد، وگرنه امکان داشت تلفات زیادی بدهیم.

زاهدی اظهار کرد: سازه های آبشوران ناایمن است و این وضعیت در خیابان حداد عادل به وضعیت بحران رسیده است. البته از حدود دو سال پیش هشدارهای لازم را در این زمینه داده‌ بودیم.

دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان کرمانشاه اظهار کرد: همان زمان در پی این هشدارها در جلسه‌ای با حضور استاندار کرمانشاه مصوب شد تا عبور وسایل نقلیه سنگین از این خیابان ممنوع شود که متاسفانه به دلیل فشارها و هجمه‌های وارده مجری طرح نتوانست این طرح را اجرایی کند.

وی اظهار کرد: در پی بحرانی شدن این خیابان و ریزش بخش‌هایی از مسیر مسقف شده آبشوارن در پی بارندگی‌های اخیر، عزم خود را برای اجرایی کردن این مصوبه در جهت حفظ  جان مردم جزم کرده‌ایم.

زاهدی با اشاره به اجرایی شدن طرح ممنوعیت عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین در خیابان حداد عادل از 19 دی ماه امسال اظهار کرد: در اجرای این طرح هدفی جز حفظ سلامت و جان مردم را مد نظر قرار ندادیم.

وی اظهار کرد: در هنگام بارندگی ما حتی نگران عبور و مرور عابرین پیاده بر روی این خیابان هستیم و کسبه این محل به حساسیت این موضوع آگاه نیستند که وضعیت این خیابان تا چه حد بحرانی است.

دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان کرمانشاه با بیان اینکه نباید آثار تخریبی کامیون با وانت را یکسان دانست اظهار کرد: اینگونه نیست که با دو برابر شدن وزن خودرو اثر تخریبی آن دو برابر شود، بلکه اثر تخریبی به ازای دو برابر شدن وزن خودرو، 16 برابر می‌شود و همین امر موجب شده تا عبور کامیون‌ها از این خیابان آسیب‌های جدی را به آن وارد کند.

زاهدی با بیان اینکه محل پایانه برای بارگیری کامیونها در نظر گرفته شده است، گفت: این مکان موقتی است تا مکان دیگری برای تخلیه بارها فراهم شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار