با هدف ساماندهی و تثبیت اراضی، صدور اسناد مالکیت در شهر لپویی شیراز کلید خورد.
کد خبر: ۱۶۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵ 14 January 2016

تابناک فارس به نقل از فارس:مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان عصر امروز در نشست بررسی چگونگی صدور اسناد مالکیت در شهر لپویی شهرستان شیراز اظهار داشت: صدور سند مالکیت با همکاری بنیاد مسکن باعث تثبیت مالکیت و ایجاد امید و انگیزه در مردم این شهر شده است.

اکبر مسعودی در این نشست که با حضور مدیریت و کارشناسان اداره ثبت اسناد و املاک زرقان، شهرداری لپویی، بخشداری زرقان و شورای اسلامی این برگزار شد، افزود: صدور سند مالکیت در شهرهای زیر 25 هزار نفر از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که با همکاری اداره ثبت‌اسناد و املاک و طبق قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی این اقدام صورت می‌پذیرد.

وی هدف از صدور سند مالکیت در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن را ساماندهی و تثبیت نظام مالکیت اراضی واقع در بافت عنوان کرد و ادامه داد: کاهش و رفع اختلافات حقوقی ناشی از مالکیت‌ها، امکان بهره‌گیری از تسهیلات بانکی، کمک به توسعه اقتصادی از طریق افزایش ارزش حقوقی و اقتصادی اماکن مسکونی و فراهم آوردن بستر مناسب قانونی به‌منظور تسریع در خدمات‌رسانی به مردم از دیگر اهداف این اقدام است.

در ادامه حسن علی بیگی رئیس اداره ثبت‌اسناد و املاک زرقان تصریح کرد: همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت منجر به صدور سند مالکیت تعداد زیادی از املاک فاقد سند در شهرهای زرقان و لپویی و روستاهای تابع این بخش شده است.

شهردار لپویی نیز در این نشست صدور سند مالکیت اهالی شهر لپویی را باعث تثبیت مالکیت و جلوگیری از اختلافات ملکی اهالی این شهر عنوان کرد.

به گزارش فارس، لپویی بخش زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شرقی شیراز از عمده مراکز تمرکز ساخت مسکن مهر بوده که امید می‌رود با تسریع در روند صدور سند برای واحدهای این شهر، رونق خرید و فروش و سرمایه‌گذاری و تسریع در پروژه‌های زیرساختی این شهر نیز محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار