نماینده ولی فقیه در مازندران:
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: جلوگیری از کدر شدن اخلاق به عنوان یکی از ارزش های مهم اسلامی از ماموریت های اصلی روحانیت در جامعه است.
کد خبر: ۱۶۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 14 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، نورالله طبرسی در همایش روحانیان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی منطقه دو کشور (استان های گیلان، سمنان ، گلستان و مازندران ) در ساری از اخلاق به عنوان مهمترین ارزش اسلامی دینی یاد کرد و افزود:یکی از دلایل اصلی و راز موفقیت امام راحل در پیروی کردن مردم با اهداف انقلاب همخوانی اخلاق متناسب با ارزش های اسلامی در رفتارهای اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی ایشان بوده است.


طبرسی به نقش روحانیت در ارشاد و هدایتگری در جامعه اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: امروز فضا و شرایط برای حضور عملی روحانیون در تمامی دستگاههای اجرایی ، نهادهای وابسته به دولت و غیر دولتی مهیا است.


به گفته امام جمعه ساری آرامش با بینش توحیدی محقق می شود و این بینش را روحانیت باید در آحاد مردم نهادینه کنند.


نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت : ماموریت های نیروی انتظامی حساس و موارد لغزنده در حوزه های اخلاقی ، مالی و اجتماعی زیاد است که باید مراقبت شود.


وی به ماموریت نیروی انتظامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری اشاره کرد و گفت: امنیت حضور، صندوق و آرای مردم توسط نیروی انتظامی در انتخابات حفظ می شود.


حجت اسلام یوسف پور رئیس بخش روحانیان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی هدف از برگزاری این همایش را ارتقا علمی روحانیان و تبیین نقش هدایتگری آنان در بین کارکنان ناجا عنوان کرد و گفت: 850 روحانی در ناجا ماموریت تبیین اخلاق اسلامی و بینش توحیدی را دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار