رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرهنگ سازی درست و آموزش در ورزش را از مهمترین اولویت های کاری این فدراسیون برشمرد و گفت: توجه به این نکات از کسب عنوان قهرمانی نیز برای ما مهم تر است.
کد خبر: ۱۶۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 14 January 2016
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرهنگ سازی درست و آموزش در ورزش را از مهمترین اولویت های کاری این فدراسیون برشمرد و گفت: توجه به این نکات از کسب عنوان قهرمانی نیز برای ما مهم تر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر پورعلی فر روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: فدراسیون از مجموعه هیئت های استانی و روسا و اعضای مجامع نیز انتظار دارد تا به این بعد از مساله نیز توجه کرده و علاوه بر تلاش برای کسب عنوان در بعد اخلاق و فرهنگ نیز کوشا باشند.

وی همچنین با تبریک به شیروانی بخاطر انتخاب به عنوان رئیس جدید هیات پرورش اندام کرمانشاه، گفت: از امروز کار این هیات در کرمانشاه از نو آغاز می شود و برای موفق شدن تمامی اعضای مجمع و متولیان ورزش استان باید دست به دست هم داده و زمینه موفقیت این رشته پرطرفدار را فراهم کنند.

پورعلی فر گفت: بدون شک هم افزایی، همراهی و همفکری اعضای مجمع می تواند کارها را پیش برده و زمینه ای فراهم کند تا آنچه که مطلوب و خواست دلسوزان رشته بدنسازی و پرورش اندام است تحقق یابد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام موفقیت هر فرد در مجموعه این فدراسیون را موفقیت کل مجموعه عنوان و خاطرنشان کرد: برعکس این موضوع نیز صادق است پس چه خوب است که با اتحاد و همدلی زمینه پیشرفت و توسعه این رشته را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه رئیس جدید هیئت بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه باید برنامه ای مدون و قابل انجام ارائه کند، افزود: استفاده از نیروهای کارآمد و توجه به استعدادهای استان از دیگر انتظاراتی است که از شیروانی می رود.

پورعلی فر در پایان خواستار توجه به هیات های شهرستانی و استفاده از نظریات و تجربیات پیشکسوتان این رشته در استان کرمانشاه نیز شد.

حسین شیروانی در مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه با کسب 10 رای به مدت چهار سال رئیس جدید این هیات شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار