امام جمعه خرم‌آباد:
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه تاکنون سابقه نداشته و کسی جرات نداشته نیروی نظامی آمریکا را دستگیر کند، گفت: این اقدام نشان داد که نیروهای دریایی ما با تمام توان و قدرت و هشیارانه از مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند.
کد خبر: ۱۶۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶ 16 January 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک  از لرستان ،آیت الله سیداحمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آبادبا اشاره به اینکه ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی همانند ثواب زیارت امام حسین(ع) است، گفت : ایشان سه امام را درک کرده و شاگرد امام رضا(ع)، امام جواد(ع) و امام هادی(ع) و شخصیتی عالم و زاهد و مورد وثوق ائمه بوده است.

آیت الله میرعمادی به سه شنبه هشت ربیع الثانی سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع) اشاره کرد و بیان داشت: یکی از کارهای مهم ایشان این بوده که زمینه را برای غیبت امام زمان(عج) فراهم کرده است که این میلاد مسعود را تبریک می گوییم.

وی به پنج شنبه ۱۰ ربیع الثانی سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) اشاره کرد و افزود: ایشان وقتی به عشق دیدن برادرش از مدینه حرکت کردند در طول راه بیمار شده و در دهم ربیع الثانی در قم وفات کردند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امام رضا(ع) به ایشان لقب معصومه داده است، خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند هرکس فاطمه معصومه(س) را در قم زیارت کند مانند این است که من را زیارت کند که خدام این حضرت تحت عنوان سفیران کریمه اهل بیت به استانها می روند و شما مردم در برنامه های سالروز وفات این حضرت برای قدردانی از اهل بیت شرکت کنید

آیت الله میرعمادی به شنبه ۲۶ دی سالروز فرار شاه خائن از در سال ۱۳۵۷ اشاره کرد و یادآور شد: این فرار زمینه را برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرده و ثابت شد عاقبت ظلم پایدار نیست و سرنوشت دردناکی داشتند که مایه عبرت است.

وی به یکشنبه ۲۷ دی ماه سالروز شهادت شهیدان نواب صفوی، طهماسبی، برادران واحدی و ذوالقدر از فدائیان اسلام اشاره کرد و بیان داشت: این افراد چهره هایی مظلوم هستند که در دوران ستمشاهی اسطوره های مقاومت بوده و شکنجه ها و سختی های زیادی دیدند که به روان پاک همه شهیدان به خصوص فدائیان اسلام سلام و درود می فرستیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه زمان اجرای برجام و توافق بین جمهوری اسلامی ایران و ۵+۱ نزدیک شده است، ادامه داد: همه ناظران سیاسی و بین المللی بر این مسئله اتفاق نظر دارند که جمهوری اسلامی ایران به همه تعهداتی که داده بود بلکه بیشتر از آن عمل کرده و خود آمریکایی ها دیروز اعتراف کردند که ایرانی ها بیش از آنچه که انتظار می رفت به تعهدات خود عمل کردند.


آیت الله میرعمادی تصریح کرد: در مقابل غربی ها نه تنها هنوز به تعهدات خود عمل نکرده اند بلکه اقداماتی انجام دادند که برخی از آنها نقض برجام است و دیروز اتحادیه اروپا تحریم ها را تمدید کرد.

توقیف شناورهای آمریکایی توسط سپاه نشانه قدرت و اقتدار ایران اسلامی

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند حتی اگر مسئله هسته ای حل شود ده ها بهانه دیگر برای تحریم و فشار را پیش کشیده و دست بردار نیستند، افزود: اکنون غرب و آمریکا در آزمون سختی قرار گرفتند چراکه تاکنون می گفتند ایران را راست آزمایی کنیم اما حال باید غربی ها راست آزمایی شده و آمریکا صداقت خود را نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه همه منتظریم ببینیم آمریکا رفتار صادقانه یا منافقانه در پیش خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: چشمان مردم دنیا در انتظار اقدام عملی آمریکاست و دنیا متوجه این شده که جمهوری اسلامی ایران به آنچه می گوید صادقانه عمل می کند.

آیت الله میرعمادی به اقدام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف دو فروند شناور رزمی آمریکا و دستگیری و بازداشت ۱۰ نفر از تفنگداران مسلح آمریکا طی هفته اخیر اشاره کرد و یادآور شد: این اقدام نیروی دریایی سپاه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان داده و از سوی دیگر زهر چشمی از آمریکا و نوکر و نوچه هایش مانند عربستان و امارات و... در خلیج فارس گرفت که این مسئله بسیار مهم بود.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا در همان روز در نطق سالیانه در کنگره آمریکا گفته بود کارهایی ما انجام داده ایم و به جایی رسیدیم که هیچکس جرات حمله یا برخورد با آمریکایی ها را ندارد و همزمان باآن نطق دستگیری ۱۰ تفنگدار رزمی آمریکایی توسط نیروهای ایرانی رخ داد.

ملت ایران از قدرت نیروی دریایی سپاه بر خود می بالد

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه تعداد نیروهای سپاه که این ۱۰ تفنگدار را دستگیر کردند پنج یا شش نفر بوده است، ادامه داد: پس از این اقدام دو ناو آمریکایی با چندین هواپیما و چندهزار نیرو که در منطقه بودند شروع به نشان دادن عکس العمل کرده و هواپیماهایشان را به پرواز درآوردند که نیروی دریایی سپاه به آنها هشدار داده بود که اگر عکس العملی نشان دهند همگی غرق خواهند شد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه تاکنون سابقه نداشته و کسی جرات نداشته نیروی نظامی آمریکا را دستگیر کند، تصریح کرد: این اقدام نشان داد که نیروهای دریایی ما با تمام توان و قدرت و هشیارانه از مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این ۱۰ تفنگدار پس از دستگیری به گریه افتاده و عذزخواهی کرده بودند، افزود: نیروهای سپاه از آنها پذیرایی کرده و پس از بررسی مشخص شد در سیستم آنها اشکال به وجود آمده که اشتباهی وارد خاک ایران شده اند و قدرتمندانه آنها را آزاد کردند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه آزاد کردن تفنگداران آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران نشانه قدرت و رافت اسلامی و تدبیر عقلانی این نیروها بوده است، خاطرنشان کرد: ما از این عزیزان جان بر کف که از مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند تقدیر و تشکر می کنیم و ملت بزرگ ایران اسلامی از این اقتدار و هوشمندی و آمادگی بر خود می بالند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه کارگران یکی از اقشار ضعیف جامعه هستند، یادآور شد: این قشر زحمت کش با زحمت و تلاش حقوق ناچیز حلال برای خانواده می برند اما متاسفانه می بینیم گاهی پرداخت حقوق کارگران به تاخیر می افتد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارگران برای اجاره خانه، مداوای بیمار و خرج روزمره پول نداشته و بسیاری برای ادامه زندگی قرض می کنند، عنوان کرد: آیا سزاوار است در این فضای تورم و گرانی در پرداخت حقوق کارگران که ناچیز هم هست تاخیر بیفتد؟

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به پیمانکاران و مسئولان شرکتها و کارخانجات برای پرداخت به موقع حقوق کارگران تاکید کرد و ادامه داد: امیدورایم در این دو ماهه سال که خانواده ها برای حل مشکلاتشان چشم به راه پول هستند شاهد باشیم که کارگران حقوق خود را به موقع دریافت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار