مدیرکل پزشکی قانونی ایلام:
پس از انتقال اجساد این پزشک و منشی او به پزشکی قانونی، اقدامات لازم از جمله نمونه برداری و آزمایش بر روی آنها انجام شده است.
کد خبر: ۱۶۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 17 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: علت دقیق مرگ پزشک متخصص زنان و زایمان و منشی او که اواخر هفته گذشته فوت کرده اند، هنوز مشخص نیست.

دکتر ساسان روندی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از انتقال اجساد این پزشک و منشی او به پزشکی قانونی، اقدامات لازم از جمله نمونه برداری و آزمایش بر روی آنها انجام شده است.

وی با بیان اینکه آزمایش و نمونه برداری برای بررسی علت مرگ به آزمایشگاه پزشکی قانونی در استان کرمانشاه ارسال شده است، افزود: هنوز نمی توان در مورد مرگ این دو نفر اظهار نظر دقیق کرد.

دکتر روندی تاکید کرد: البته براساس شواهد و قرائن اولیه امکان گازگرفتگی و خفگی بدلیل استنشاق گاز منواکسیدکربن وجود دارد ولی این احتمال است و نظر قطعی پس از اعلام نتایج آزمایشگاه، اعلام می شود.

چهارشنبه هفته یک مقام آگاه از مرگ دو زن در یک منزل مسکونی در شهر ایلام خبر داد و گفت: علت فوت این دو نفر مشخص نیست.

وی که خواست نامی از او برده نشود به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این دو یک نفر پزشک متخصص زنان و منشی دفتر او بودند که در یک منزل مسکونی در شهر ایلام زندگی می کردند.

وی تاکید کرد: علت اصلی مرگ این دو نفر مشخص نیست ولی براساس بررسی های اولیه محل سکونت، گاز گزفتگی می تواند علت این حادثه باشد./پ

منبع: خبر آنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار