شهردار پردیس از افزایش حدود 30 هکتار فضای سبز به شهر پردیس خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 25 March 2015
محمد لاله در گفت‌وگو با فارس در خصوص اقدامات این شهرداری از ابتدای سال نو، ضمن تبریک سال جدید به شهروندان پردیسی اظهار داشت: امسال به فرموده مقام معظم رهبری سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی بوده و تلاش ما تحقق شعار سال است.

وی تصریح کرد: شهرداری پردیس در آستانه سال نو با برپایی ستاد استقبال از بهار، ابتدا وضعیت شهر را برای فرارسیدن سال نو آماده کرد و با توجه به ایام سوگواری بی‌بی دو عالم(س) تلاش کردیم در کنار نوروز، شهر رنگ و بوی فاطمی نیز داشته باشد.

وی افزود: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی شامل غرفه‌ای نمادین برای گرامیداشت ایام فاطمیه و بازسازی قبرستان بقیع، غرفه توزیع شیرینی، شربت و چای و غرفه فرهنگی در حاشیه آزادراه تهران- پردیس انجام شد.


شهردار پردیس از ارائه بسته‌های فرهنگی با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مانند نقشه مکان‌های گردشگری شهر، بروشور، جورچین و کارت‌هایی برای کودکان برای آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، دفتر یادداشت، خودکار، گردون‌های مذهبی برای آموزش اعمال واجب دینی و پاکت مخصوص جمع‌آوری اسمای متبرکه خبر داد.

لاله ادامه داد: همکاری با ادارات و دستگاه‌های اجرایی از جمله نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی، برگزاری جشن همیاران پلیس در آستانه تعطیلات نوروز و ... را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته دانست و گفت: این جشن برگزار شد تا کودکان با قوانین رانندگی آشنا شوند و کمک‌رسان پلیس باشند.

وی افزود: در بحث فضای سبز قبل از سال نو با توزیع 20 هزار اصله نهال تلاش خوبی صورت گرفت و در طول سال، شهرداری پردیس 100 هزار اصله نهال در گلخانه‌های خود پرورش داده و بین شهروندان توزیع و غرس می‌کند.

شهردار پردیس افزود: همچنین در سال 93 حدود 30 هکتار فضای سبز به شهر پردیس اضافه شد که امید است تا در سال آتی این روند ادامه داشته باشد.

لاله ادامه داد: واحد خدمات شهری شهرداری پردیس در آستانه سال نو رنگ‌آمیزی بدنه شهری را در دستور کار خود قرار داد و رنگ‌آمیزی پل‌ها، جداول شهر، فضاهای پارک‌های سطح شهر و نماسازی میدان‌های شهر را به متراژ 50 هزار متر رنگ‌کاری جداول، بیش از 20 هزار متر نقاشی بدنه شهری، رنگ‌آمیزی دیوارهای مدارس، راه‌اندازی آب‌نماهای شهر و... انجام داد.

لاله افزود: تزیین فضای سبز شهر با گل‌های فصلی را از ورودی‌های پردیس آغاز کردیم و در تمامی فازها، این گل‌کاری ادامه داشت و به فاز 4 ختم شد که به‌صورت تقریبی بیش از 50 هزار شاخه گل‌های فصلی را عید امسال در شهر پردیس کاشته‌ایم تا محیطی دل‌نشین برای شهروندان به وجود بیاوریم و قطعاً این روند در طول سال 94 هم ادامه دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار