هیئت نظارت صلاحیت 12 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه مریوان و سروآباد را تأیید کرد.
کد خبر: ۱۶۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 17 January 2016

به گزارش تابناک کردستان، پس از بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی مجلس توسط هیئت نظارت و ابلاغ آن به فرمانداری‌های استان فرمانداری مریوان نیز در بامداد روز یکشنبه نتایج را به کاندیداهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های مریوان و سروآباد ابلاغ کرد.

نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای مریوان و سروآباد همزمان با سراسر کشور به کاندیداها اعلام شده اما هرچند که توسط افراد یا فردی در ساعات اولیه بامداد این لیست در شبکه‌های اجتماعی پخش شده بود اما تاکنون به شیوه رسمی توسط فرمانداری تکذیب و یا تایید نشده است.

بر طبق گفته برخی از افراد که در هیئت اجرایی انتخابات مریوان و سروآباد فعالیت می‌کنند لیست تایید صلاحیت‌ها شامل 12 نفر است.

اسامی این تعداد افرادی که تایید شده‌اند به شرح زیر است :

جمال عزیزیانی‌فر، هیرش انتظامی، منصور مرادی، موسی پورمرادی، محمد خوشرویی، علی رشیدی، فیروز عارفی، احمد احمدی، هادی بهرامی، شیوا قاسمی‌پور، محمد ناهید محمدی و رحمان علی‌رمایی.

بر طبق آخرین گفته‌ها نماینده فعلی مریوان نیز رد صلاحیت شده و همچنین در بین این افراد که رد صلاحیت شده‌اند می‌توان از چهره‌هایی همچون اقبال محمدی نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی و عبدالله رشیدی‌پور که پیشتر فرماندار شهرستان مریوان بود نام برد.

منبع: کردپرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار