عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: وضعیت دیواره‌های رودخانه آبشوران در مسیر خیابان حدادعادل به مرز بحران رسیده است.
کد خبر: ۱۶۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 19 January 2016
عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: وضعیت دیواره‌های رودخانه آبشوران در مسیر خیابان حدادعادل به مرز بحران رسیده است.

سید احسان احسانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به قدمت بیش از 30 ساله دیواره سازی‌های رودخانه آبشوران اظهار کرد: متاسفانه در زمان انجام این دیواره‌سازی‌ها تدابیر لازم اندیشیده نشده و تقریبا یک ساختار معمولی در ساخت این دیواره‌ها بکار رفته است.

وی با بیان اینکه مسیر رودخانه آبرفتی و سیلابی است، گفت: این امر موجب شده تا این سازه‌ها تا حد زیادی تخریب شوند و در حال حاضر زیر دیواره‌های آن خالی شده است.

احسانی با بیان اینکه وضعیت این دیواره‌ها در مسیر خیابان حدادعادل به مرز بحران رسیده است، گفت: احتمال اینکه هر آن این خیابان ریزش کند وجود دارد و ضروری است تا مسئولین مربوطه در این زمینه هر چه سریعتر چاره‌اندیشی کنند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی این خیابان ضروری است مدیریت بحران استانداری و شرکت آب منطقه‌ای و سایر مسئولین مربوطه هرچه سریعتر در این زمینه وارد عمل شده و با تشکیل کارگروهی ابعاد این مسئله را بررسی کرده و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

احسانی به اجرای طرح ممنوعیت ورود وسایل نقلیه سنگین به این خیابان از 19 دی ماه امسال اشاره کرد و افزود: حتی اگر مسئولین با بررسی ابعاد بحران این خیابان تشخیص دهند که این خیابان باید تخلیه شود، باید هرچه سریعتر این کار را انجام داد.

وی با بیان اینکه در بحث بحرانی شدن وضعیت خیابان حداد عادل موضوع جان مردم مطرح است، گفت: علاوه بر این سرمایه گذاری‌های بسیاری توسط بخش خصوصی در این خیابان صورت گرفته و قطعا در صورت ریزش این خیابان خسارت‌های جانی و مالی بسیاری متحمل خواهیم شد.

احسانی افزود: ضروری است اقدامات پیشگیرانه با سرعت بیشتری انجام شده و استانداری کرمانشاه رسیدگی به وضعیت این خیابان را در اولویت کاری خود قرار دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار