کد خبر: ۱۶۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 19 January 2016


نایب رییس هیئت فوتبال استان البرز از پایان نیم فصل اول لیگ فوتسال بانوان استان البرز با صدرنشینی تیم «بیست» خبر داد.

ام البنین ازمشاء در گفتگو با مهر، اظهار کرد: لیگ فوتسال بانوان استان البرز در فصل جاری با حضور ۷ تیم در جریان است و با انجام ۶ هفته از مسابقات به نیمه راه رسیده است.

وی افزود: در این رقابت ها تا پایان نیم فصل اول تیم بیست با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های «طاها» و «نظرآباد» با ۱۳ امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده های دوم و سوم جای گرفته اند.

ازمشاء با اشاره به برگزاری رقابت ها در سالن انقلاب اسلامی کرج گفت: مسابقات به شکل متمرکز در این سالن برگزار می شود و خوشبختانه مدیریت این مجموعه ورزشی همکاری مناسبی را با هیئت استان برای برگزاری مسابقات بانوان داشته اند.

وی با اشاره به کاهش تعداد تیم های این فصل تصریح کرد: دو تیم استان البرز به نام های «بیست» و «دهیاری فرخ آباد» در لیگ فوتسال کشوری حضور دارند و قرار است مسابقات خود را از بهمن ماه امسال آغاز کنند.

نایب رییس هیئت فوتبال استان البرز در ادامه به حضور دو بازیکن این استان در اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال بانوان ایران اشاره کرد و گفت: «آتنا مدبر» و «عسل طلعت» دو بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در این دعوت شده اند.

وی در پایان افزود: دومین اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان رده سنی زیر ۱۴ سال از سوم تا هفتم بهمن ماه در تهران برگزار می شود و امیدوارم در نهایت نونهالان البرزی در جمع اردونشینان برای مسابقات برون مرزی سال آتی باقی بمانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار