معاون استاندار گلستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان، گفت: دانشگاه‌ها ظرفیت بسیار مناسبی برای تحقق مشارکت حداکثری، در انتخابات پیش‌ رو دارند.
کد خبر: ۱۶۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 20 January 2016
به گزارش تابناک به نقل از خبرنگار خبرگزاری ایسنا ، «علی‌اصغر طهماسبی» در هشتمین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان، اظهار کرد: انتخابات 7 اسفند از چند منظر اهمیت ویژه‌ای دارد، چون نخستین انتخابات در دولت تدبیر و امید بوده و نخستین انتخابات پس از مسأله برجام و رفع تحریم‌های ناجوانمردانه غرب است، از این‌رو مطمئن باشید چشم جهانیان به این انتخابات دوخته شده تا میزان مشارکت مردم را رصد کنند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی برجام را پشت سرگذاشته و این انتخابات و حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رأی می‌تواند حاوی پیام بزرگی از جانب ملت ایران به جهانیان باشد.

رئیس کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها باید مسأله کرسی‌های آزاداندیشی را جدی بگیرند، چون این مهم مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و در آستانه انتخابات می‌تواند در تحقق مشارکت حداکثری مؤثر باشد.

وی با اشاره به این‌که استان گلستان از یک بالندگی سیاسی بسیار خوبی برخوردار است در ادامه فعالیت کانون‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی در چارچوب قانون را خواستار شد.

طهماسبی با تبریک پیروزی بزرگ ملت ایران و برداشته شدن تحریم‌ها، یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران در تیررس نوک پیکان دشمنی مستکبران قرار داشته و حال پس از سال‌ها تحمل تحریم‌های کمرشکن با هوشمندی تیم مذاکره‌کننده و دستگاه دیپلماسی دولت تدبیر و امید، تحریم‌های یک طرفه و ظالمانه غرب علیه ایران، لغو شد و این پیروزی بزرگ نوید فردایی درخشان را در کشور می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، تصریح کرد: جا دارد اینجا از همه ملت غیور ایران، شهدای هسته‌ای، مقام معظم رهبری که واقعاً پدرانه فضا را مدیریت کردند و دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره‌کننده ما که تا آخرین لحظه علیرغم بسیاری از نامهربانی‌ها پا پس نکشیدند تا به این پیروزی بزرگ نائل آئیم، تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار