در ادامه هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور، در حساس ترین دیدار گروه اول این رقابت ها، تیم بعثت کرمانشاه مقابل صدرنشین گروه تن به تساوی تلخ ' 2 بر 2 ' داد.
کد خبر: ۱۶۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 20 January 2016
در ادامه هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور، در حساس ترین دیدار گروه اول این رقابت ها، تیم بعثت کرمانشاه مقابل صدرنشین گروه تن به تساوی تلخ ' 2 بر 2 ' داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های بعثت کرمانشاه و شهرداری بندرعباس عصر دیروز (سه شنبه) در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفته و در پایان امتیازات این دیدار را بین خود تقسیم کردند.

در این مسابقه حساس که دو تیم بازی پرهیجانی را از خود به نمایش گذاشتند ابتدا تیم بعثت بود که در دقیقه 24 توسط پوریا خضری به گل دست یافت تا تیم میزبان از حریف خود پیش بیفتد.

هنوز شادی بعثتی ها از به ثمر رساندن این گل به پایان نرسیده بود که در دقیقه 26 فرهاد خیرخواه روی غفلت مدافعان حریف دروازه میزبان را گشود تا کار به تساوی کشیده شود.

حملات جسته و گریخته دو تیم در ادامه نیمه اول حاصلی برای هیچ کدام از دو تیم به همراه نداشت تا در نهایت این دیدار با همان نتیجه مساوی یک بر یک در نیمه اول به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، بعثت که به دنبال سه امتیاز خانگی بود بر شدت حملات خود افزود تا اینکه در دقیقه 52 توسط بابک فرامرزی بازهم موفق به گلزنی شد و دو بر یک از حریف پیش افتاد.

تیم شهرداری با دریافت گل دوم و از آنجایی که نمی خواست بازنده این مسابقه لقب بگیرد کار هجومی را در دستور کار خود قرار داد و چندین موقعیت مناسب را خلق کرد اما هر بار به در بسته خورد.

در حالی که 90 دقیقه مسابقه به پایان رسیده و وقت های تلف شده نیز رو به پایان بود فرهاد خیرخواه زننده گل اول تیم شهرداری بازهم به داد این تیم رسید وگل دوم و تساوی بخش تیم بندرعباس را به ثمر رساند تا تیم میزبان در دقیقه 93 و در عین ناباوری همگان این پیروزی ارزشمند را از دست بدهد و در نهایت این مسابقه با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

با این نتیجه جایگاه دو تیم در جدول رده بندی گروه اول تغییری نکرد و شهرداری بندرعباس و بعثت کرمانشاه به ترتیب با 33 و 25 امتیاز در رده های اول و سوم ایستادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار