سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران،بار دیگر به عنوان رئیس هیات ناشنوایان مازندران انتخاب شد.
کد خبر: ۱۶۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 20 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، سعید آرام در مجمع انتخابات هیئت ناشنوایان مازندرانگفت: بیش از 6 سالی است که مسئولیت هیئت ناشنوایان را بر عهده داشتم و در طی این مدت تجربیات بسیار ارزنده‌ای را کسب کردم و با توجه به نوعفعالیتم در بهزیستی استان درس‌های زیادی از این ورزشکاران گرفتیم.

وی افزود: هدف اصلی در فعالیت ورزشی تلفیق ناشنوا و کم شنوا جهت حضور فعال درجامعه و در کنار افراد عادی است.

مدیرکل بهزیستی استان مازندران تصریح کرد: تیم ناشنوای استان در رتبه‌های برتر کشور قرار دارد و در تیم رشته فوتسال ناشنوایان کشور دو تن از ناشنوایان استان مازندران حضور دارند.

وی با بیان اینکه ناشنوایان استان در بیش از 17 رشته ورزشی برای آقایان و 10 رشته ورزشی برای بانوانفعال هستند، افزود: برای اولین بار در تیم فوتسال بانوان ناشنوای کشور سه نفر از مازندران شرکت داشتند و موفق شدند مقام هفتم جهان را کسب کنند.

آرام اظهار کرد: در رشته‌های دوچرخه سواری، تنیس روی میز و ... ورزشکاران ناشنوای مازندران نیز حضور دارند و در کل44 ورزشکار مرد و 6 زن ورزشکار ناشنوا در استان به صورت حرفه ای فعالیت می‌کنند که24 از ورزشکاران مرد و 5 نفر از ورزشکاران زن عضو تیم ملی شدند.

وی افزود: برای اولین بار هیئت ورزش ناشنوایان استان مازندران در رتبه بندی کشور رتبه سوم را کسب کرد و امیدواریم با اقدامات و برنامه های مهم در سالجاری بتوانیم به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنیم.

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: در سال جاری چندین مسابقات جهانی ناشنوایان برگزار می شود که مسابقات والیبال در آمریکا، بستکنبال در برزیل از جمله این بازی‌ها است و در ترکیب تیم ملی نیز تعدادی مازندرانی در آن حضور دارند.

وی افزود: هیئت ورزشی ناشنوایان نیازمند امکانات است ولی متاسفانه در این چند سال اخیر ناشنوایان از حداقل امکانات محروم بوده و ما مجبوریم ورزشکاران را از همه شهرها در یک شهر جمع کنیم که این مهم مشمول هزینه ایاب و ذهاب می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار