مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: ارزش معاملات بازار بورس کرمانشاه در هفته منتهی به سی‌ام دی ماه ۳۸ ردصد رشد یافت.
کد خبر: ۱۶۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 21 January 2016
مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: ارزش معاملات بازار بورس کرمانشاه در هفته منتهی به سی‌ام دی ماه ۳۸ ردصد رشد یافت.

زهرا دفتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به ایجاد 37 کد معاملاتی جدید در تالار منطقه‌ای کرمانشاه اظهار داشت: در هفته منتهی به سی‌ام دی ماه 76 میلیون و 377 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 153 میلیارد و 174 میلیون ریال معامله شد.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه درباره بیشترین تقاضای خرید و فروش سهام گفت: شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، توسعه صنایع بهشهر و بانک تجارت بیشترین تقاضای خرید را در هفته مذکور داشتند.

دفتری با بیان اینکه ارزش معاملات تالار منطقه‌ای کرمانشاه 38 درصد افزایش یافته است، خاطر نشان کرد: بیشترین معاملات در تالار منطقه‌ای کرمانشاه مربوط به شرکتهای بیمه آسیا، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ارتباطات سیار ایران بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه اظهار کرد: شرکتهای توسعه صنایع بهشهر، بیمه آسیا و شرکت ارتباطات سیار ایران در هفته منتهی به سی‌ام دی ماه بیشترین ارزش معاملات را از آن خود کردند.

دفتری با بیان اینکه  پس از هر دوره رکود دوره رونق حاکم می‌شود، افزود: برای داد و ستد بورس باید از مبالغی که مازاد بر نیاز خانواده بوده استفاده کرد و از مبالغ در دست مربوط به خرید خانه، ماشین و مواردی از این قبیل در این زمینه پرهیز شود.

وی به رفع تحریم ها اشاره کرد و گفت: با لغو تحریم ها موج مثبتی در مبادلات بازار بورس برقرار شد و علاقه‌مندان به خرید سهام با شرکت در دوره‌های آموزشی و آگاهی از نکات کلیدی مربوط به زمانهای خرید و فروش سهام می‌توان از سودهای بیشتری بهره ببرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار