استاندار فارس از افتتاح یک هزار میلیارد تومان پروژه به مناسب دهه فجر در بخش های مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 23 January 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:محمدعلی افشانی عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس، گفت: افتتاح هزار ميليارد تومان طرح عمرانی در دهه مبارک فجر امسال انجام می شود.

وی ادامه داد: مسئولان استان باید به گونه ای برنامه ریزی داشته باشند که تمام واقعیت ها را به مردم منتقل کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه در سال آینده وضعیت اعتباری استان فارس به مراتب از کل کشور بهتر است، گفت: بودجه سال ۹۵ استان ۶ درصد نسبت به سال گذشته پیشرفت و با توجه به اینکه متوسط افزایش بودجه کشور ۵ درصد است، رشد قابل توجه جذب بودجه از سوی برخی دستگاه‌های استان سبب شد میزان رشد بودجه فارس از متوسط کشوری بیشتر باشد.

وی ادامه داد: مبادلات بازرگانی، صادرات کشاورزی و جذب سرمایه در حوزه صنعت و معدن از ظرفیت‌های ایجاد شده در فضاي پس از برجام است که به طور باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار فارس تاکید کرد: زمانیکه ارتباط با دیگر کشورهای جهان داشته باشیم باید موضوع گردشگری را مد نظر قرار دهیم.

افشانی تصریح کرد: توجه و توسعه صنعت گردشگری در استان فارس به طور مستقیم بر افزایش اشتغال تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: از این پس جلسات مستقیم با نمایندگان استان خواهیم داشت که طی آن با استفاده از خرد جمعی راه حل های مناسب را برای رفع مشکلات فارس بررسی می کنیم.

استاندار فارس تاکید کرد: هر یک از دستگاه‌های استان در زمان‌های مشخص شده باید گزارشی از فعالیت‌های خود را در شورای برنامه ریزی ارائه داده و فعالیت‌هایی که در زمینه تولید، اشتغال، جذب سرمایه گذار و ديگر بخش‌ها انجام داده‌اند را اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار