رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج:
در کنار این رسانه‌ها، شهرستان کرج و استان البرز نیز تعدادی پایگاه خبری و رسانه مکتوب استانی دارد و اصحاب رسانه به طور کلی در کرج با کمترین امکانات مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۶۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 25 January 2016
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: رسانه‌های استان البرز نیاز به حمایت ویژه‌ مسئولان دارند.
فاطمه اسکندری اظهار داشت: استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی و سیاسی و اجتماعی خاصی که دارد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی افزود: همین اهمیت موجب شده که شهرستان کرج مرکز استان البرز دارای رسانه‌های متعددی بوده و امروز تمام رسانه‌های مکتوب و مجازی ملی و کشوری در استان البرز و شهرستان کرج نمایندگی دارند.
عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در کنار این رسانه‌ها، شهرستان کرج و استان البرز نیز تعدادی پایگاه خبری و رسانه مکتوب استانی دارد و اصحاب رسانه به طور کلی در کرج با کمترین امکانات مشغول فعالیت هستند.
اسکندری با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه‌های استان البرز گفت: خبرنگاران و گزارشگران استان البرز همواره در کنار مسئولان استانی بوده و با بیان دستاوردها و اقدامات مثبت و نقد منصفانه و دلسوزانه در جهت توسعه استان گام برمی‌دارند.
وی افزود: مسئولان و مدیران دستگاه‌های متولی امور فرهنگی باید بدانند که رسانه‌ها و خبرنگاران البرزی با کمترین امکانات مشغول فعالیت هستند و اکثریت مطلق آنها با عشق و علاقه کار می‌کنند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج بیان داشت: برای اینکه رسانه‌های ما بتوانند به وظائف خود به درستی عمل کنند، باید حمایت ویژه‌ای از آنها داشته باشیم.
اسکندری گفت: حمایت از رسانه‌ها نیز دارای ظرافت‌های خاص و ویژه‌ای است و باید به این ظرافت‌ها و حساسیت‌ها دقت ویژه‌ای داشته باشیم.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی رسانه‌های مکتوب و مجازی به ویژه رسانه‌های بومی و استانی در البرز گفت: باید سازوکارهای صحیحی در جهت توانمندی اقتصادی رسانه‌ها و خبرنگاران فراهم شود تا مدیران رسانه‌ای برای تداوم فعالیت‌های حساس و خطیر خود، دغدغه‌ای نداشته باشند.
اسکندری اظهار داشت: مدیریت شهری کرج و به‌ویژه کمیسیون فرهنگی شورای شهر طرح‌هایی در این زمینه در دست بررسی و اجرا دارد و نیاز است که با همفکری و تعامل ویژه میان اصحاب رسانه و کمیسیون فوق، این طرح‌ها را به سرانجام رسانده و اجرایی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار