مدیر اجرایی ذکات فارس با بیان اینکه آیت‌الله حائری شیرازی حرمت جامعتین را محفوظ داشته است گفت: انصراف ایشان تجلی بصیرت است.
کد خبر: ۱۷۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 26 January 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام عبدالرضا خوش‌نویس  بابیان اینکه در شبکه‌های اجتماعی خواندیم که آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی از نامزدی خود برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تهران انصراف داده‌ است اظهار داشت: علت انصراف آیت‌الله حائری شیرازی این بوده که نمی‌خواسته‌اند در برابر لیست جامعتین قرار بگیرند و خواسته‌اند که حرمت این تشکل محوری را محفوظ بدارند.

وی اضافه کرد: آیت‌الله حائری شیرازی اظهار کرده‌اند هدف ایشان از ماندن در تهران ادامه کار در حوزه علوم انسانی است اما جامعتین ایشان را در جغرافیای فارس به‌عنوان نامزد مجلس خبرگان معرفی کرده است.

مدیر اجرایی ذکات استان فارس افزود: رایزنی‌هایی صورت گرفته که آیت‌الله حائری شیرازی به نامزدی مجلس خبرگان در حوزه استان فارس رضایت بدهند که البته باید افراد شاخص این بصیرت را به خرج بدهند و از ایشان بخواهند در فارس نامزد شوند.

خوش‌نویس گفت: برنامه‌ریزی‌های آیت‌الله حائری شیرازی در این استان نیز قابل تحقق است ازاین‌رو باید موجی ایجاد شود تا ایشان به فارس بیایند چراکه محرومیت این استان از وجود آیت‌الله حائری شیرازی غیرقابل‌جبران است.

روز گذشته آیت‌الله اسدالله ایمانی در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای نیز از جانب روحانیت فارس وضعیت این استان را برای حضور آیت‌الله حائری شیرازی در فارس بسیار مطلوب توصیف کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
زکات صحیح است
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
بیایند
مهسا خانم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
بیایند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار