رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: فیلم "شیر سامرا" با محوریت شهید نوروزی به مناسبت دهه فجر در استان کرمانشاه رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۷۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 31 January 2016
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: فیلم "شیر سامرا" با محوریت شهید نوروزی به مناسبت دهه فجر در استان کرمانشاه رونمایی می‌شود.

عباس سروری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری بسیاری به مناسبت ایام‌الله فجر در سراسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه زنگ انقلاب در تمامی مدارس استان کرمانشاه نواخته می‌شود، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و ویژه برنامه‌های عصر شعر و شب خاطره در استان از برنامه‌های دهه فجر در استان است.

سروری با بیان اینکه 15 هزار برنامه شاخص به مناسبت این ایام در استان کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: 79 طرح عمرانی در سطح استان در دهه فجر با اعتباری بیش از 131 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه فضاسازی و تبلیغات محیطی به همین مناسبت از روز گذشته در سطح استان آغاز شده است، اظهار کرد: دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با امام جمعه کرمانشاه، رژه موتور سواران در مسیر فرودگاه کرمانشاه تا مزار شهدا و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان از دیگر برنامه‌های این ایام است.

سروری از برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در روز پانزدهم بهمن ماه امسال خبر داد و افزود: گلباران مزار شهدای سراسر استان، برپایی گفتمان‌های انقلاب در دانشگاه‌ها، اعزام کاروان‌ها به مناطق محروم برای خدمات‌رسانی و انجام ویزیت رایگان از دیگر برنامه‌های این ایام برای استان است.

وی به نواختن بانگ الله اکبر از طریق بلندگوهای مساجد و در سطح شهر اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های متنوع برای روستاییان و عشایر و مسابقات بین‌المللی، اجرای برنامه نورافشانی در چهار نقطه شهر کرمانشاه دو برنامه توسط سپاه و دو برنامه توسط ارتش در شب پیروزی انقلاب اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام است.

سروری انقلاب اسلامی را آغازگر جریان عظیمی در سراسر جهان دانست و عنوان کرد: تبیین و شناساندن ابعاد مختلف این جریان اهمیت دهه فجر را آشکار می‌کند و با وقوع انقلاب اسلامی‌ در ایران دنیا شاهد رخداد یک معجزه عظیم الهی بود بنابراین با برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر باید انقلاب را به دنیا معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار