شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت دهه فجر استان ایلام اقشار مختلف مردم را به شرکت در آیین های گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی دعوت کرد.
کد خبر: ۱۷۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶ 31 January 2016

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت دهه فجر استان ایلام اقشار مختلف مردم را به شرکت در آیین های گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی دعوت کرد.

به گزارش تابناک ایلام؛از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات ایلام، متن این بیانیه به شرح زیر است:
پیروزی انقلاب اسلامی با زعامت پیامبر گونه معمار کبیر این نهضت شکوهمند و مردمی توانست رژیمی سراسر جور، تباهی و وابستگی را برای همیشه تاریخ به زباله دان فرستاده و حکومت مبتنی بر ارزشهای اسلامی و انسانی را در ایران اسلامی مستقر نماید.
شیطان بزرگ و ایادی مزدورش در طول عمر سرشار از برکت این انقلاب شکوهمند، با دخالت های آشکار و پنهان سعی در ایجاد جریان های انحرافی در این نهضت مقدس و الهی داشته و در این راستا از تمام اهرم های شوم و توطئه های مخوف برای متوقف کردن روند رو به رشد و پیشرفت های چشمگیر و ابهت افزای این نظام مقدس بکار بسته اما به حول الهی هیچگاه به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.
اینک مردم مسلمان ایران اسلامی در سی و هفتمین بهار آزادی، همانند سال های قبل با اراده مصمم و با گام هایی استوار و پابرجا به بلندای حقیقت در صفوفی متحد و یکپارچه در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به صحنه می آیند و به مانند سال های گذشته عزم راسخ خود در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب خود را به نمایش خواهند گذاشت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایلام ضمن گرامیداشت این ایام ماندگار، از عموم مردم ولایت مدار استان ایلام دعوت می کند تا همگام و همصدا با سراسر کشور در سال همدلی و همزبانی با حضور آگاهانه و انقلابی خود در برنامه های گرامیداشت سی و هفتیم سالگرد پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی حماسه ساز شده و افتخاری دیگر بیافرینند.
آغاز برنامه های دهه فجر امسال ساعت 8 صبح فردا 12 بهمن با اجرای مراسم استقبال نمادین از تمثال مبارک حضرت امام (ره) از محل فرودگاه شهدای ایلام تا مدرسه آقا حسین بن علی (ع) واقع در میدان مخابرات ایلام محل برگزاری مراسم زنگ انقلاب با حضور مسئولان خواهد بود.
بر اساس اعلام ستاد دهه فجر استان بیش از پنج هزار برنامه مختلف در مناطق مختلف این استان اجرا می شود./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار