یحیی رحمتی با اشاره به اینکه در عید نوروز سال ۹۵ باید ایده های نو در دستور کار قرار گیرد افزود: اجرای کارهای نو باعث جذب گردشگران به استان می شود.
کد خبر: ۱۷۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 01 February 2016
به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به اینکه باید هتل ها و مهمان سراهابرای عیدنوروز ساماندهی شود گفت: اقامت در هتل ها، کمپ ها، مدارس و مهمان سراها افزایش یافته است.
رحمتی تاکید کرد:توجه به ماندگاری مسافر در استان باعث توسعه اقتصاد استان می شود و در این راستا باید به بحث مهم صنعت گردشگری توجه ویژه شود و در این میان خوشبختانه در نوروز امسال ماندگاری گردشگر در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد خوبی داشته است و این مهم باید تدوام داشته باشد.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: امروزه توسعه اقتصاد با توجه به صنعت گردشگری امکان پذیر است و در این میان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای توسعه این صنعت را در دستور کاری جدی خود قرار داده  و تا میزان ماندگاری گردشگر در استان بالا نرود اقتصاد استان ضعیف خواهد بود.
رحمتی تاکید کرد: سایت‌های تاریخی و تفریح و گردشگری هم باید برای عید نوروز سال۹۵ به خوبی آماده سازی شوند.
وی افزود: طی سال گذشته ۳۶ هزار و ۸۶۲ نفر در هتل‌های استان اقامت کردند.مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان به استقرار راهنمایان گردشگری در موزه‏‌ها و اماکن تاریخی استان در عید نوروز اشاره کرد.
رحمتی تصریح کرد: جذب گردشگران و استفاده از ظرفیت‏‌های گردشگری استان یکی از مهم‌‏ترین برنامه‏‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است و در این میان نظارت بر مجتمع‏‌های خدماتی و گردشگری و برنامه‎ریزی به منظور استقبال از مسافران از برنامه‏‌ها ی مهم است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار