فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس با اشاره به اینکه ارتش در جشن های دهه فجر حضور پررنگ دارد، گفت: ارتش از ابتدای جشن های دهه فجر در روز ۱۲ بهمن در مراسم نمادین ورود امام راحل (ره) حضور فعالی داشته است.
کد خبر: ۱۷۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 01 February 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان: دکتر امیر سرتیپ دوم حسین محمدی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس امروز (12بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ارتش در جشن های دهه فجر حضور پررنگ دارد، گفت: ارتش از ابتدای جشن های دهه فجر در روز 12 بهمن در مراسم نمادین ورود امام راحل (ره) حضور فعالی داشته است.

وی با اشاره به اینکه این حضور تنها به این مراسم منوط نمی شود، تاکید کرد: مراسم نورافشانی آسمان شیراز همچون سال های گذشته در جوار ارگ کریمخان زند در شب 21 بهمن توسط ارتش قهرمان اجرا می شود.

این مقام عالی نظامی، برپایی ایستگاه های مختلف صلواتی و دیدار با خانواده معزز شهدای استان را از دیگر برنامه های این ایام خواند و تاکید کرد: انقلاب تنها به یک قشر خاص مربوط نمی شود و همه در انقلاب سهیم و شریک هستند.

وی با اشاره به اینکه عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است، تاکید کرد: همه باید در راستای حفاظت و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی گام بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار