به گزارش تابناک تبریز،وزیر بهداشت که طی سفر کاری دیروز وارد تبریز شده بود امروز روز شلوغی را پشت سر گذاشت که در ادامه به مراسمات افتتاحی وزیر اشاره می شود.
کد خبر: ۱۷۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 05 February 2016

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز سلامت شماره چهار یوسف آباد بازدید کرد.
 سید حسن قاضی زاده هاشمی همچنین بعد از بازدید خود در مراسم کلنگ زنی طرح مشترک دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری کلانشهر تبریز با عنوان احداث مرکز سلامت در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار نیز حضور یافت و این کلنگ این مرکز را بر زمین زد.
جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی و آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، وزیر بهداشت را در این مراسم همراهی می کردند.


با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛بخش مسمومیت بیمارستان سینا افتتاح شد
اولین بخش مسمومیت منطقه شمالغرب کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان سینا تبریز افتتاح شد.
 برای احداث و تجهیز این بخش بیش از 460 میلیارد ریال هزینه شده است.

مرکز آموزشی و درمانی سینا تبریز در سال 1330 تاسیس شده و هم اکنون به عنوان مرکز سوختگی قطب شمال غرب کشور فعالیت می کند.

براساس این گزارش؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر دیروز  با هدف شرکت در جشن انقلاب و همچنین به منظور افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی به تبریز سفر کرده است.
          
    
    
افتتاح بخش خون و انکولوژی بیمارستان کودکان تبریز
 این بخش و ساختمان آن با همکاری شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی تبریز با هزینه ای در حدود 130 میلیارد ریال احداث و تجهیز شده است.

مرکز آموزشی و درمانی کودکان تبریز به عنوان مرکز تخصصی و فوق تخصصی اطفال زیر 14 سال در شمالغرب کشور فعالیت می کند و بخش های مختلف جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، ICU مراقبت های ویژه نوزادان و اطفال، داخلی، گوارش، کلیه، ارولوژی، بخش های عفونی، نوزادان، انکولوژی (خون)، آلرژی، غدد و داخلی قلب و عروق  و همچنین درمانگاه های تخصصی هموفیلی، تالاسمی و شیمی درمانی و درمانگاه های فوق تخصصی در این مرکز فعال است.


با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان استانی، 50 دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس 115 آذربایجان شرقی افزوده شد.
50 دستگاه آمبولانس به مجموعه اورژانس آذربایجان‌شرقی افزوده شد
سیدحسن قاضی زاده هاشمی در آیین تحویل این آمبولانس‌ها به دانشگاه علوم پزشکی تبریز از طریق پیام رادیویی، از زحمات و تلاش‌های پرسنل اورژانس 115 قدردانی و اظهار کرد؛ خوشحالیم که تعدادی از آمبولانس‌های جدید در خدمت شما برای خدمت بهتر به مردم قرار می گیرد.
وی اظهار امیدواری کرد؛ ظرف شش ماه آینده تمام ناوگان اورژانس زمینی استان آذربایجان‌شرقی جدید باشد و در آینده نزدیک نیز اوژانس هوایی را با پیشرفته‌ترین امکانات علاوه بر آنچه که اکنون استفاده می‌شود در خدمت مردم قرار دهیم.
براساس این گزارش؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر پنجشنبه با هدف شرکت در جشن انقلاب و همچنین به منظور افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی به تبریز سفر کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار