قرار است عصر امروز در آیینی با حضور استاندار کرمانشاه، شعله های گاز در منازل ساکنان 114 روستای استان کرمانشاه روشن شود.
کد خبر: ۱۷۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 06 February 2016
قرار است عصر امروز در آیینی با حضور استاندار کرمانشاه، شعله های گاز در منازل ساکنان 114 روستای استان کرمانشاه روشن شود.

مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت: آیین افتتاح گاز این روستاها ساعت 16 امروز با حضور مدیران شرکت گاز و استاندار کرمانشاه در روستای چشمه سفید برگزار خواهد شد.

امیر مرادی اظهار کرد: اجرای طرح های گازرسانی به این روستاها از اواخر سال گذشته یا اوائل امسال آغاز شد و اکنون که در ایام دهه فجر قرار داریم، به بهره برداری می رسند.

وی گفت: گازرسانی به این روستاها در مجموع افزون بر 270 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است که بخشی از این هزینه ها مربوط به مصوبات سفر رهبر انقلاب به استان کرمانشاه در خصوص گازرسانی به روستاهای استان می باشد.

مرادی گفت: با بهره برداری از این طرح های گازرسانی، هشت هزار و 500 خانوار روستایی در استان کرمانشاه با جمعیتی حدود 45 هزار تن از نعمت گاز بهره مند می شوند.

به گفته مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه از آغاز امسال تاکنون 212 روستای دیگر در استان کرمانشاه به شبکه سراسری گاز متصل شده است.

وی گفت: شرکت گاز استان کرمانشاه برنامه دارد که تا 2 سال آینده (پایان سال 96 خورشیدی) همه روستاهای بالای 20 خانوار استان را به شبکه سراسری گاز متصل کند که در این صورت، ضریب نفوذ گاز در میان روستائیان استان از 44 درصد کنونی به بیش از 90 درصد افزایش می یابد.

استان کرمانشاه دارای افزون بر 2 هزار و 600 روستا می باشد که حدود 30 درصد از جمعیت 2 میلیون نفری این استان را شامل می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار