چهارمین نشست کتاب‌خوان استان یزد و سیصد و شصت و ششمین نشست این طرح، در سالن اجتماعات مجتمع امام علی(ع) یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 09 February 2016

به گزارش تابناک یزد،در این نشست که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و مدیرکل فرودگاه‌های یزد برگزار شد، 7 تن از فرهیختگان، نویسندگان و کتابداران استان به معرفی کتاب‌های برگزیده خود پرداختند.

محمدعلی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، تصریح کرد: کتاب یکی از منابعی است که می‌تواند در انتقال رسالت و مفاهیم انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشد.

وی با بیان اینکه استان یزد در پیگیری اهداف نهضت اسلامی و شکل‌گیری انقلاب، نقش اساسی داشته، گفت: بیشتر کتاب‌هایی که در این نشست کتاب‌خوان معرفی شد، نیز به همین نقش مهم و تأثیرگذار اذعان داشت.

معاون استاندار یزد برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان را در راستای پیوند دادن مردم با کتاب، مؤثر دانست و از تلاش‌های مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و همکاران وی در برگزاری موفق این نشست‌ها قدردانی کرد.

در چهارمین نشست کتاب‌خوان استان یزد، 7 عنوان کتاب برای حاضران معرفی شد.

محمدجواد حرزاده، از فعالان فرهنگی استان، کتاب «رهبر دارالعباده» نوشته محمدعلی جعفری را معرفی کرد.

کتاب «روزنه‌ای به سوی نور» نوشته مهدی مجاهدی، توسط خود وی به مخاطبان عرضه شد.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز کتاب «دوران رهایی» اثر کامل سلیمان، متفکر شیعه لبنانی را برای حاضران معرفی کرد.

سعید زارع، ار اساتید دانشگاه و دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان نیز به معرفی کتاب خاطرات ارتشبد حسین فردوست، مشاور و دوست نزدیک محمدرضا پهلوی، با عنوان «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی» پرداخت.

در ادامه نشست، کتاب پرمخاطب «دا» نوشته سیده اعظم حسینی توسط ناصر ابرقویی، استاد دانشگاه، برای حاضران معرفی و تشریح شد.

اکیر غفوری، یکی از اساتید دانشگاه‌های یزد نیز یکی از آثار خود با عنوان «چرایی انقلاب اسلامی» را معرفی کرد.

آخرین معرفی کننده کتاب این نشست، محسن رحیمی، مسئول کتابخانه رئیس فرهمند یزد بود که کتاب «ایران بین دو انقلاب» اثر ایرواند آبراهامیان را تشریح کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار