جلسه ویدئو کنفرانس هیات‌های بازرسی استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور با وزارت کشور در سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 09 February 2016
جلسه ویدئو کنفرانس هیات‌های بازرسی استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور با وزارت کشور در سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام عبدالله عزیزی دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه در این جلسه که با حضور اعضای هیات‌های بازرسی انتخابات شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: همه باید تلاش کنیم  انتخاباتی قانونمند، سالم و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای برگزار شود.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات برای اولین بار به دستور وزارت کشور در هر شعبه اخذ رای یک بازرس مستقر و برای هر 20 شعبه اخذ رای نیز یک سربازرس خواهیم داشت.

این مقام مسئول در استانداری کرمانشاه یادآور شد: در سطح استان کرمانشاه 1514 شعبه اخذ رای خواهیم داشت که در هرکدام از این شعب یک بازرس حضور خواهد داشت که به دقت روند برگزاری انتخابات را رصد می‌کند.

عزیزی تصریح کرد: تا کنون اعضای هیات بازرسی استان، شهرستان‌ها، سربازرسین و بازرسین استان انتخاب شده و در سامانه وزارت کشور ثبت شده‌اند که مشغول ارائه آموزش‌های لازم به آنها هستیم.

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: رای مردم حق‌الناس است و این وظیفه ماست که از آرای مردم به بهترین شکل حفاظت و حراست کنیم.

وی همچنین به فعالیت بازرسان در زمان انتخابات اشاره کرد و افزود: بازرسان از طریق پیامک مستقیماً با وزارت کشور در ارتباط هستند و با ارسال کد تخلفات در مورد صحت یا عدم صحت موارد مورد نظر اظهارنظر می‌کنند.

عزیزی یادآور شد: مردم نیز می‌توانند در صورت مطلع شدن از تخلفات شکل گرفته توسط کاندیداها و یا طرفداران آنها، موارد را به دو شکل و از طریق سامانه شبانه‌روزی سامد با تلفن 111 و یا از طریق سایت www.ksh-bazresi.ir با مسئولان بازرسی استان در میان بگذارند.

این مقام مسئول در استانداری کرمانشاه اظهارامیدواری کرد: در روز هفتم اسفند ماه شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای باشیم که قطعا این مهم موجب اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار