معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان
رباب شهریان روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در حال حاضر 100 هزار مربی و 60 هزار داور زن در کشور فعالیت می کنند افزود: انقلاب اسلامی باعث رشد چشمگیر ورزش در میان جامعه
کد خبر: ۱۷۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 10 February 2016





به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،رباب شهریان روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در حال حاضر 100 هزار مربی و 60 هزار داور زن در کشور فعالیت می کنند افزود: انقلاب اسلامی باعث رشد چشمگیر ورزش در میان جامعه بانوان شده است.

معاون امور بانوان وزارت ورزش وجوانان گفت: در دولت تدبیر و امید بانوان ورزشکار 41 کرسی بین المللی کسب کردند که این امر حکایت از درایت و توانمندی ورزش بانوان در کشور است.

به گفته وی بانوان ورزشکار ایران با حجاب اسلامی در عرصه های بین المللی حضور پیدا کرده و توانسته اند ارزش های انقلاب اسلامی ایران را به دنیا صادر کنند.
وی اضافه کرد: حضور بانوان محجبه ورزشکار در رقابت های بین المللی موجب شده تا زنان مسلمان نیز با حجاب کامل در رقابت ها حضور پیدا کنند.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید حمایت زیادی از ورزش بانوان دارد، خاطرنشان کرد: زنان ورزشکار ایرانی اثبات کردند که حجاب محدودیت نیست و بانوان ایرانی برای رسیدن به موفقیت با حفظ تمامی ارزش های خود به فعالیت پرداخته و تاکنون نتایج خوبی را کسب کرده اند
شهریان همچنین اظهار داشت:حضور زنان ایرانی با حجاب کامل در رقابت های داخلی وخارجی موجب صدور ارزش های انقلاب اسلامی می شود.
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان همچنین گفت:نگاه این وزارتخانه به ورزش زنان توسعه ای است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار