مدیرکل سیاسی انتخابات مازندران
مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری مازندران گفت:تجدید بنای تفکر انقلابی و مطرح شدن دوباره اسلام در دنیا مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۷۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 11 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهرداد ابراهیمی امروز 22 بهمن در جمع راهپیمایان کلاردشت با اشاره به اینکه دهه فجر ایام الله و روز همراهی خدا با مردم این سرزمین است، اظهار کرد: تاریخ ثبات کرده که خداوند متعال همواره پشتیبان این انقلاب است.

وی درباره وحدت و ایستادگی مردم گفت: شهادت و شهامت و ایثار نشان دهنده وحدت و همراهی و همزبانی مردم است.

ابراهیمی خاطرنشان کردحماسه فجر و ۲۲بهمن را باید با حماسه انتخابات پیوند بزنیم و با یکپارچگی و وحدت به همه ثابت کنیم که تا آخر ایستاده ایم.

وی درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی گفتدستاوردهای انقلاب های اسلامی بی شمار است اما تجدید بنای تفکر انقلابی و مطرح شدن دوباره اسلام در دنیا که به عنوان برترین ایدئولوژی دنیا شناخته شده در زمره مهمترین‌ها قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: تطبیق رهبری و جریان‌های سیاسی و مذهبی که نشان می‌دهد دین و سیاست از هم جدا نمی‌شود از دیگر دستاوردهای انقلاب به شمار می‌رود.

این مسئول از تمامی اقشار مردم خواست تا انتخابات را فرصتی دیگر برای حماسه‌آفرینی بشمارند 
و گفت: از روحانیون و نهاد های مدنی و دستگاه های اجرایی انتظار می‌رود افکار عمومی را مدیریت کنند تا اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم.

دبیر ستاد انتخابات استانداری مازندران تصریح کرد: سیاست های ششگانه ابلاغی رهبر معظم انقلاب را بایدسرلوحه امور قرار دهیم تا با پیاده کردن سبک زندگی اسلامی به کاهش آسیب‌های اجتماعی دست یابیم.

وی شرکت در انتخابات را وفاداری به انقلاب اعلام کرد و درباره انتخابات نیز گفت: حفظ حرمت ها و ابروی نامزدهای انتخاباتی از هر چیزی واجب‌تر است.

ابراهیمی تاکید کرد: امیدواریم انتخابات برای تصاحب قدرت و میز نباشد بلکه وسیله ای برای ارتقای کشور و جامعه اسلامی باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار