حماسه همدلی و مشارکت
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: حضور آحاد مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارد.
کد خبر: ۱۷۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 11 February 2016
آیت الله عباسعلی سلیمانی روز پنجشنبه در راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در زاهدان اظهار داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به ندای رهبری لبیک گفتند و دشمنان را مایوس کردند.
امام جمعه زاهدان گفت: اقشار مختلف مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی22 بهمن از ارزشهای والای انقلاب اسلامی و رهبری حمایت و دشمنان را مایوس و ناامید کردند.
آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک حرکت اعتقادی و ایمانی برای ملت شریف ایران اسلامی شناخته می شود اظهار داشت: بر همین اساس تمام اقشار جامعه سعی دارند با فریادهای بلند و سردادن شعارهای کوبنده این حرکت عظیم مردمی را هر سال نسبت به سال قبل باشکوه بیشتر برگزار کنند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: شرکت حداکثری ایرانیان در صحنه های مختلف سیاسی از جمله راهپیمایی 22 بهمن نمادی از وحدت و همدلی میان اقشار و مذاهب مختلف است که به الگویی برای ملل مسلمان دنیا تبدیل شده است.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: ملت ایران با توجه به شعور بالای سیاسی و آگاهی از مسائل روز دنیا، پشتیبان همیشگی نظام جمهوری اسلامی هستند.
حضور پرشور گروه های مختلف مردمی از جمله علما و روحانیان تشیع و تسنن، کارمندان، اصناف، بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان و بانوان جلوه ای خاص از وحدت و همدلی مردم زاهدان را در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار