علی اوسط هاشمی،
استاندار سیستان و بلوچستان از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۸۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹ 13 February 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم فجر در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: حضور امسال مردم زاهدان با توجه به اینکه هر سال دستاوردهای زیبایی از اراده خودشان هماهنگ با نظام رویت می کنند به نظر متفاوت بود.
وی ادامه داد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته بیش از 150 هزار نفر تنها در زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند که این نشان از حال و هوای حاکم بر فرزندان انقلاب در دهه 50 دارد.
وی تصریح کرد: این حضور با علم و آگاهی از دستاوردها و خلق ارزش های انقلاب به وسعت 37 سال آن در حال نشر و گسترش است به طوری که توجه فرزندان این زمان هم سو با پدران و بزرگان خود که خالقان این انقلاب بودند را با قدرت نمایان می کند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن 94 ضمن خلق زیبایی هایی از عشق و علاقه، می توان گفت مردم تغییر نگاه جهان به ایران اسلامی را درک و باور کرده اند.
هاشمی ادامه داد: این حضور نشان داد که مردم به ضرورت حضورشان در این مقطع زمانی و بودن در کنار دولت برای برون رفت کشور از این شرایط خاص را ایمان دارند و این نکته بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مردم همچنین اراده محکم شان برای حمایت از نظام و رهبری و دولت را برای جهانیان برجسته تر نمایان و اعلام می کنند ما مردمانی متفاوت هستیم و این تفاوت را با حضور بسیار گسترده و تعجب برانگیز خود به دیگران به نمایش گذاشتند که این روحیه، عزم و اراده مردمی نشان از فردای بهتر برای ایران اسلامی دارد.
وی با بیان اینکه کشور از آن خود مردم است گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران بین دولت و ملت جدایی وجود ندارد که این امر قشنگی نظام و مردمان را نشان می دهد.
وی افزود: با توجه به اینکه مرزی بین مردم و دولت وجود ندارد هر آنچه مردم به آن روی می آوردند همچون بذری که پاشیده می شود خود، آن را برداشت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار