حجه الاسلام والمسلمین قریشی:
درود بر گامهای استوارتان که با صلابت یکبار دیگر در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی به حرکت درآمدند.
کد خبر: ۱۸۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 13 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجه الاسلام والمسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با صدور پیامی از حماسه حضور ملت بزرگ آذربایجان غربی در راهپیمایی 22 بهمن ، تشکر و قدردانی کرد.
متن پیام که به شرح ذیل می باشد: 

باسمه تعالی
من با جرأت مدعي هستم که ملت ايران و توده ي ميليوني آن در عصر حاضر، بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله « صلی ا... علیه و آله و سلم » و بهتر از مردم کوفه و عراق در عهد اميرالمومنين و حسين بن علي«صلوات الله و سلامه عليهما» مي باشند.
حضرت امام خمینی « رحمت ا... تعالی علیه » 
مردم شریف و غیور استان آذربایجان غربی :
حضور سراسر شور و شعورتان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه نشانی از استواری ملت ایران در حمایت از نظام اسلامی ایران داشت . بی شک همگان بر این نکته اذعان دارند که مردم آذربایجان همپای مردم سایر نقاط کشور حماسه ای دیگر خلق کردند تا بار دیگر در تاریخ ایران سرفراز ماندگار شوند . یکبار دیگر ثابت کردید که :
« آذربایجان اویاخدی            انقلابا دایاخدی »
درود بر گامهای استوارتان که با صلابت یکبار دیگر در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی به حرکت درآمدند . درمقابل دسیسه های دشمنان و استکبار جهانی که ماههاست تلاش می کنند تا شما نیایید ، ایستادید و یکبار دیگر خواب آمریکا و اسرائیل را آشفته کردید . مرحبا بر غیرتتان .
 زبان از تحسین شکوه عظمت شما مردم فهیم قاصر است . شما که ندای رهبر فرزانه انقلاب را لبیک گفتید و روح شهدا را خوشحال نمودید . اما هم استانیهای عزیز یک گام دیگر تا رسیدن به سال 1395 در پیش داریم آن هم انتخابات سرنوشت ساز هفتم اسفند می باشد . انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار خواهد شد که دشمن از ماهها پیش با تمام توان سیاسی و امنیتی خود تلاش می کند تا مانع از حضور مردم در پای صندوق های رای شود . در کنار استکبار جهانی به رهبری آمریکای جهانخوار برخی مرعوبین داخلی و فتنه گران سیاسی در صدد ایجاد تفرقه در بین مردم ایران برآمده اند که تا این مرحله ناکام مانده اند و ان شاء ا... با اتحاد و یکرنگی  مردم بزرگ ایران به تاریخ خواهند پیوست . 
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه همه عزیزان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ، از همه بزرگواران دعوت می نمایم در انتخابات هفتم اسفند حضور فعال داشته باشند و نامزدهای انتخاباتی را به رعایت اخلاق انتخاباتی در چارچوب شرع مقدس اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی دعوت نموده و اعضای محترم ستادهای انتخاباتی نامزدها را به حفظ آرامش جامعه توام با شور انتخاباتی توصیه می نمایم . آرزومندم در سایه هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب « مدظله العالی »  شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات باشیم . 
  
والسلام علیکم ورحمت ا... و برکاته
سید مهدی قرشی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه



مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار