دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در مجموع حوزه‌های انتخابی استان پنج درخواست جابجایی داشتیم که باید دید مورد تایید شورای نگهبان قرار می‌گیرند، یا نه.
کد خبر: ۱۸۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 14 February 2016
دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در مجموع حوزه‌های انتخابی استان پنج درخواست جابجایی داشتیم که باید دید مورد تایید شورای نگهبان قرار می‌گیرند، یا نه.

امیر شاه‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: هم اکنون در حوزه کرمانشاه 24 کاندیدا داریم که یک کاندیدای دیگر با نام "ابراهیم عزیزی" تقاضای جابجایی از حوزه انتخابیه تهران به کرمانشاه را دارد.

وی ادامه داد: در حوزه شهرستان کنگاور هم 10 داوطلب داریم که یک کاندیدا به نام "حجت دهنوی" درخواست انتقال به حوزه انتخابیه تهران را دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه از تایید صلاحیت 12 داوطلب در حوزه انتخابیه پاوه و اورمانات نیز خبر داد و تاکید کرد: در این حوزه نیز فردی به نام "عبدالرحمان رحمتی" درخواست دارد از حوزه انتخابیه کردستان به پاوه منتقل شود.

به گفته این مسئول، درحوزه انتخابیه قصرشیرین هم یازده کاندیدای تایید صلاحیت شده داریم که یک نفر به نام " شهرام لرستانی" درخواست دارد از حوزه انتخابیه کرج به این حوزه منتقل شود.

شاه‌آبادی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهو نیز 13 نفر و در حوزه سنقروکلیایی 22 نفر تایید صلاحیت شدند که در این دو حوزه درخواست انتقال نداشتیم.

وی با بیان اینکه در مجموع تاکنون در استان صلاحیت 91 کاندیدا تایید شده، اظهار کرد: اگر با این پنج درخواست جابجایی موافقت شود، تعداد کل کاندیداهای استان به 95 نفر خواهد رسید.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه آخرین مهلت درخواست جابجایی را تا روز گذشته (24 بهمن) اعلام کرد و گفت: درخواست جابجایی‌ها دوباره باید از سوی شورای نگهبان بررسی شود تا مشخص گردد که کاندیداها برای حوزه انتخابیه جدید صلاحیت دارند، یا نه.

شاه‌آبادی ادامه داد: شورای نگهبان تا 27 بهمن فرصت دارد به این درخواست جابجایی‌ها رسیدگی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار