رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان گفت: ساخت و ساز مرحله 2کارخانه نورد این شهرستان با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و دستگاه های مورد نیاز ان خریداری شده است.
کد خبر: ۱۸۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 16 February 2016

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان گفت: ساخت و ساز مرحله 2کارخانه نورد این شهرستان با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و دستگاه های مورد نیاز ان خریداری شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی عزتی اظهار کرد: دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز طرح توسعه این واحد صنعتی در قالب مرحله دوم با 70میلیارد ریال هزینه خریداری شده است.
وی با اشاره به اینکه با فعالیت کارخانه نورد ایوان در مرحله اول برای 50 نفر شغل ایجاد شده گفت: با وجود ظرفیت بالای این کارخانه در حوزه تولید، مرحله دوم توسعه این واحد به دلیل کمبود نقدینگی هنوز به بهره برداری نرسیده است.
وی با ذکر اینکه و برای ادامه عملیات اجرایی به اعتبار زیادی نیاز است افزود: یکی از محصولات این کارخانه شمش فولاد است که سرمایه در گردش بالایی برای رسیدن به مدار تولید نیاز دارد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان همچنین گفت: مرحله اول کارخانه اسید سو لفوریک ایوان نیز با 70 میلیارد ریال اعتبار احداث شده و هم اکنون محصولات این شرکت در سه گروه سولفات پتاسیم، اسید سو لفوریک و اسید کلریدریک تولید و روانه بازار می شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت تولید روزانه کارخانه اسید سولفوریک 120 تن است تاکید کرد: با اجرای فاز دوم این ظرفیت به 135 تن در روز افزایش می یابد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان در مورد واحدهای صنعتی فعال در این شهرستان هم گفت: 11 واحد صنعتی در حال فعالیت هستند که 40 درصد آنها واحدهای بزرگ مانند کارخانه اسید سولفوریک با 80 نفر و کارخانه نورد با 50 نفر نیروی انسانی مشغول بکار هستند.
شهرستان ایوان با 55 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری ایلام قرار دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار