شهردار شهر جهانی بیستون از اجرای طرح بزرگ «بیستون جهانی، سفره‌گاه مهربانی» در ایام نوروز 95 خبر داد.
کد خبر: ۱۸۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 18 February 2016
شهردار شهر جهانی بیستون از اجرای طرح بزرگ «بیستون جهانی، سفره‌گاه مهربانی» در ایام نوروز 95 خبر داد.

دکتر احسان احمدی نصر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به اقدامات شهرداری بیستون در آستانه نوروز 95، اظهارکرد: شهر جهانی بیستون با تمام توان، خود را برای برگزاری بزرگ میراث معنوی که همان میهمان‌نوازی در ایام نوروز است، آماده می‌کند.

وی ادامه داد: شهرداری بیستون برای اینکه نوروزی متفاوت را به میهمانان و گردشگران خود نشان دهد طرح بزرگی با نام «بیستون جهانی، سفره‌گاه مهربانی» را تدارک دیده که در قالب آن برنامه های متنوع شاد و مفرحی برگزار خواهد شد.

احمدی نصر تصریح کرد: در همین راستا شهرداری بیستون از بهمن ماه سالجاری جلسات ویژه نوروز خود را به صورت مداوم و پیوسته آغاز کرده و تاکنون چندین جلسه برگزار کرده است.

شهردار بیستون با اشاره به برنامه‌هایی که قراراست در قالب طرح بزرگ «بیستون جهانی، سفره‌گاه مهربانی» برزار شودف گفت: اجرای طرح همیار شهردار همراه میراث، اجرای طرح همیار شهردار، دوستدار محیط زیست، برگزاری مسابقه پیامکی مسافر مهربان، برگزاری جشنواره بازیهای بومی محلی، برگزاری جشنواره آش و غذاهای محلی برگزاری جشنواره بادبادکها بر فراز آسمان بیستون، برگزاری جشنواره هفت سین زیبا، سبزه بهاری، برگزاری بازار بهاری بیستون با مضامین فروش مصنوعات دستی، ارسال الکترونیکی نقشه و معرفی جاذبه های گردشگری شهری برای میهمانان و ... از جمله برنامه‌های طرح بزرگ «بیستون جهانی، سفره‌گاه مهربانی» در ایام تعطیلات نوروز 95 خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ایام نوروز 95 در نظر داریم بیستون را که به عنوان بیلبورد شهر ایران زمین معروف است مزین به پرچم‌های سه رنگ ایران اسلامی در سراسر این شهر کنیم که به نوعی جلوه‌گر اقتدار و عزت ملی ایران و ایرانی است.

احمدی نصر یادآور شد: رنگ آمیزی معابر سطح شهر و پوشیدن لباس نو بر تن جداول متناسب با شهر ایرانی اسلامی، مرمت آسفالت سطح شهر و لکه گیری، نظافت ویژه سطح شهر، گل‌گاری سطح شهر و پارک‌ها، هرس درختان، چاپ بیش از 50 هزار نسخه انواع هدایای تبلیغاتی و ... از دیگر اقدامات شهرداری بیستون در ایام پیش از نوروز 95 خواهد بود.

شهردار شهرجهانی بیستون اظهارکرد: امسال برای ایام نوروز در نظر داریم که به احیاء مجدد جاده رویایی بیستون در محدوده پارک جنگلی بپردازیم که در قالب این طرح اقدام به زیباسازی حاشیه پارک جنگلی خواهیم کرد و اتوسرویس بهداشتی را نیز در این مسیر برای رفاه حال گردشگران مستقر خواهیم کرد.

وی در پایان از حمایت‌های شواری شهر بیستون، شورای شهر کرمانشاه، شهردار کرمانشاه، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه و میراث فرهنگی استان  به جهت اجرای این طرح بزرگ «بیستون جهانی، سفره‌گاه مهربانی» تقدیر کرد و گفت: بیستون تنها یک شهر کوچک نیست بلکه درگاه اصلی ورودی استان است که نیازمند توجهات ویژه مسئولین ارشد استان ‌می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار