فرماندار شهرستان گرمی گفت: بیش از 23 ایستگاه تبلیغاتی در مناطق مختلف شهر گرمی برای تبلیغات کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده تا نسبت به نصب عکس، پوستر و اقلام تبلیغاتی خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۸۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 18 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرمی اظهار کرد: از دیشب کار تبلیغات کاندیداها حال و هوای خاص به انتخابات شهرستان گرمی بخشیده به طوری که زمینه برای خلق حماسه 7 اسفند در این شهرستان مرزی با حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شده است.

وی گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کشورمان هر ساله یک دوره انتخابات برگزار شده که این انتخابات با پشتوانه و حضور گرم مردم مایوس‌ کننده برای دشمنان بوده و زمینه حرکت پرشور و شعوری را فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان گرمی یادآور شد: ما نیز در شهرستان گرمی با دعوت از کاندیداهای مجلس دهم از آنها خواستیم تا نسبت به پایبندی به قانون برای حضور گرم در انتخابات تلاشی جدی انجام دهند و با پایبندی به قانون در زمان تبلیغات تلاش کنند تا موارد مورد تاکید را رعایت کنند.

رحیمی‌زاد بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی 23 ایستگاه تبلیغاتی با سازه‌های موقت برای نصب عکس، پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی سعی کردیم تا از به‌هم‌ریختگی سیمای شهری در زمان تبلیغات کاندیداها جلوگیری کنیم که انتظار می‌رود طرفداران کاندیداها نیز به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

این مسئول افزود: به هیچ‌وجه منطقی و عقلانی نیست که عکس‌ها و پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها در و دیوار و درختان و تیرهای برق و سایر مکان‌های عمومی را به فضای نابهنجاری تبدیل کند در حالی که بهترین تبلیغ برای یک کاندیدا پایبندی او به قانون و سخنرانی‌های و دیدارهای چهره به چهره است که می‌توانند پیام خود را به مردم منتقل کنند.

فرماندار شهرستان گرمی پایبندی به قانون را یکی از اصول اساسی در زمان تبلیغات انتخابات بیان کرد و ادامه داد: نباید اخلاق‌مداری و حفظ حرمت‌ها به دلیل تبلیغات چند روزه مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

رحیمی‌زاد راه‌اندازی هر نوع کارناوال و تجمع در مناطق شهری را که زمینه‌ساز اخلال در نظم عمومی می‌شود غیرقانونی توصیف کرد و گفت: حفظ نظم عمومی جزو خطوط قرمز ما خواهد بود و قطعا با متخلفان بر اساس مقررات و راه‌اندازی شعبه‌های ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی برخورد خواهد شد.

وی انتخاب اصلح را با مشارکت بالای مردم زمینه‌ساز بهبود شرایط انتخابات و اقتدار قدرتمندی در این عرصه توصیف کرد و یادآور شد: امیدواریم همه فعالیت‌ها و اقدامات قانونی در این راستا بر اساس یک رویکرد منطقی مورد توجه قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار