فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی وظیفه همه دستگاه‌ها است و تنها محدود به نیروی انتظامی نمی‌شود.
کد خبر: ۱۸۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 19 February 2016
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی وظیفه همه دستگاه‌ها است و تنها محدود به نیروی انتظامی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منوچهر امان‌اللهی در نخستین همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی که پنجشنبه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: نظم و انضباط در هر کاری از الزامات است و دستگاه‌های مسئول در بخش‌های مختلف  باید تلاش‌کنند تا مناسبات مذهبی و ملی به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه برقراری نظم و امنیت را رسالت پلیس در جامعه عنوان کرد و افزود: اقدامات نیروی انتظامی به ویژه در سنوات اخیر بسیار قابل تقدیر و ارزشمند بوده و رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی بسیار بالاست.

سردار امان‌اللهی همه دستگاه‌ها را مسئول مبارزه با آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: پلیش شبانه روز در تلاش است و آنچه که وظفه نیروی انتظامی است با جدیت و پرقدرت در حال انجام است اما جلوگیری از بروز آسیب‌ها و معضلات اجتماعی باید دغدغه همه دستگاه‌ها باشد.

این مقام انتظامی اقدامات پلیس در حوزه پیشگیری و مقابله‌ای را بسیار قابل توجه و مفید ارزیبابی و بیان کرد: سخت‌ترین، سنگین‌ترین و پیچیده‌ترین مسئولیت‌ها در مجموعه نیروی انتظامی است.

سردار امان‌اللهی افزود: گاهی شاهد برخی انتقادات نابجا از نیروی انتظامی هستیم بعضاً اینگونه القا شده که نیروی انتظامی در تمام مباحث و حوزه‌ها مسئول است در صورتیکه وظیفه پلیس روشن و اشکار است.

وی مشارکت همه دستگاه‌ها، ارتقا فرهنگ عمومی و دانش و آگاهی را سبب اعتلای فرهنگی در جامعه و به دنبال آن کاهش جرم و بزه دانست و بیان کرد: البته توجه داشته باشید که همه مشکلات از زاویه پلیس و انتظامی مرتفع نمی‌شود بلکه نیاز به هم افزایی دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: جریمه عامل بازدارنده برای تخلفات است اما راه حل اصلی نیست و امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود و اولویت را به اصلاح امور در خانواده‌ها داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار