امام جمعه یزد با اشاره به اینکه کاندیداها باید با برنامه وارد مجلس شوند، گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها، مقابله با دشمن است و کاندیداها باید در این زمینه راهکار پیدا کرده و سپس آماده حضور در مجلس شوند.
کد خبر: ۱۸۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 19 February 2016

به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: هر دو انتخابات، بزرگ و حائز اهمیت است و لازم است مردم حضوری گسترده در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم خوب یزد همواره در صحنه حاضر هستند و نیازی به یادآوری ندارند، افزود: مردم یزد امتحان خود را در عرصه‌های مختلف به خوبی پس داده‌اند و به طور قطع در روز هفتم اسفندماه نیز شاهد حضور پرشور و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای هستیم.

امام جمعه یزد در مورد کاندیداها نیز بیان کرد: کاندیداها نیز همه باید با نیت خدمتگزاری فعالیت خود را آغاز کنند و هدف آنها باید اجرای منویات مقام معظم رهبری باشد.

ناصری تاکید کرد: کاندیداها باید بدانند برای چه می‌خواهند به مجلس بروند و بدانند اگر برای حزب‌بازی، دو دسته‌ بازی، تلف کردن وقت مردم و کسب قدرت می‌خواهند به مجلس بروند، نه برای خود نه برای مردم کارگشا نخواهند بود.

امام جمعه یزد تصریح کرد: کسانی که به عنوان نماینده به مجلس راه پیدا می‌کنند، باید در مقابل توطئه‌های آمریکا و انگلیس و آمریکا راهکار پیدا کنند و در مقابل آنها بایستند و با درک و شناخت درست از روحیات دشمن، در برابر نفوذ آنها بایستند.

ناصری بیان کرد: داوطلبان باید بدانند که مسئولیت و کار سنگینی دارند و در حفظ نظام و انقلاب و پیشرفت مردم و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید تلاش بی‌دریغی داشته باشند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: همه ما باید بدانیم که چه می‌خواهیم و در انقلاب با چه هدفی پیش رفتیم و عزت انسان‌ها و احیای مقام و شخصیت مظلومان و دفاع از حقوق آنها و ایستادگی در مقابل دشمن و کسانی که می‌خواهند قیومیت غیرخدایی داشته باشند، باید هدف اصلی همه ما باشد.

وی با اشاره به مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی درج می‌شود، افزود: در شبکه‌های اجتماعی می‌خواهند مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد و شخصیت افراد را خرد و تفرقه ایجاد کنند اما باید در چنین شرایطی دشمن را بشناسیم زیرا دشمن مرحله به مرحله نفاق و دشمنی خود را پیش می‌برد و باید در برابر او بصیرت داشت.

ناصری تصریح کرد: باید مرکز دنیای اسلام و ولایت فقیه را حفظ کنیم زیرا دشمن، دور تا دور ایران، کشورها زیر سلطه خود درآورده تا به اسلام و ولایت‌فقیه ضربه بزند و اسرائیل را در منطقه پابرجا نگاه دارند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کشور ما زیر چتر و سایه اهل بیت (ع) به اینجا رسیده و وقتی کشوری آراسته به اسماءالله و در سایه اهل بیت (ع) باشد، دچار مشکل نخواهد شد.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام فاطمیه بیان کرد: حضرت فاطمه (س) جوان بود 18 سال بیشتر نداشت که به شهادت رسید اما ارتباط وسیعی با خدا داشت و در جایگاه فرزند، همسر و مادر یک الگو بود و خواهران و دختران جوان باید از دلدادگی و ارتباط او با خدا درس بگیرند.

ناصری عنوان کرد: زنان و دختران امروزی که دائم مشغول موبایل و شبکه‌های اجتماعی هستند و مشخص نیست عاقبت آنها چه می‌شود، با خدا ارتباط داشته باشند که ارتباط با خدا، توفیق و رستگاری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار