اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه روز شنبه در راس هیاتی متشکل از معاونان و مدیران کل استانی به منظور بررسی مشکلات و مسائل قصرشیرین و روند اجرای طرح های در دست اقدام وارد این شهرستان مرزی شد.
کد خبر: ۱۸۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 20 February 2016
اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه روز شنبه در راس هیاتی متشکل از معاونان و مدیران کل استانی به منظور بررسی مشکلات و مسائل قصرشیرین و روند اجرای طرح های در دست اقدام وارد این شهرستان مرزی شد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: استاندار کرمانشاه قرار است در این سفر یک روزه از مرزهای پروزخان و خسروی این شهرستان در راستای توسعه و پیشرفت آن دیدن کند و سپس این مشکلات را در جلسه ای در راستای توسعه شهرستان بررسی کند.

مرادعلی تاتار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند صادرات کالا در مرزهای پرویزخان و زیرساخت ها و پروژه های در دست احداث در این معبر رسمی، بازدید از مرز خسروی و طرح های عمرانی در دست اقدام در بخش کشاورزی از جمله برنامه های سفر کاری اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه و هیات همراه به قصرشیرین است.

همچنین شرکت در جلسه توسعه شهرستان به منظور بررسی مشکلات این منطقه بویژه در بخش های امور زیربنایی، کشاورزی ، اقتصادی و اجتماعی و دیدار و گفت و گو با کارکنان فرمانداری قصرشیرین از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار کرمانشاه به قصرشیرین است.

این دومین سفر کاری استاندار جدید کرمانشاه به قصرشیرین است.

هم اکنون 54 درصد صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان به عراق از طریق مرز رسمی و بین المللی پرویزخان قصرشیرین انجام می شود.

روزانه به طور میانگین شاهد تردد 250 مسافر به اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان هستیم و همچنین روزانه بیش از یک هزار دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی از مرز بین المللی پرویزخان و 500 دستگاه کامیون نیز از مرز خسروی به کشور عراق صادر می شود.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با 27 هزار نفر جمعیت بیش از 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد که در امتداد این مرز طولانی ، دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی فعال است که پرویزخان با اقلیم کردستان عراق و خسروی با حکومت مرکزی عراق و بخش عربی هم مرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار