نیلوفر رضایی، دانش‌آموز آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با رای اکثریت قاطع اعضا به مجلس دانش‌آموزی کشور راه یافت.
کد خبر: ۱۸۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 22 February 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان، عباس قاسمی معاون فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس اظهار داشت: نیلوفر رضایی، دانش‌آموز سال دوم رشته علوم و معارف آموزشگاه صدرا ناحیه یک با کسب اکثریت آرا در بخش دختران به عنوان نماینده استان هرمزگان جواز حضور در مجلس را گرفت.
 
وی افزود: رضایی با بیان شیوه خود توانست نظر دیگران را به خود جلب و با رای قاطع 7 رای از بین دیگر کاندیدها وارد مجلس شود.
 
قاسمی با اشاره به اهداف تشکیل مجلس شورای دانش‌آموزی، گفت: فراهم آوردن زمینه تربیت اجتماعی ـ سیاسی و مدیریتی دانش‌آموزان مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی و ترویج فرهنگ گفت‌وگو و مشورت بین دانش‌آموزان از اهداف این تشکل است.
 
به گفته این مسئول ترویج فرهنگ مشارکت‌جویی، تعاون و همکاری، مسئولیت‌پذیری و زمینه‌سازی برای مشارکت فکری و عملی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف آموزش و‌ پرورش از دیگر اهداف تشکیل شورای دانش‌آموزی است.
 
قاسمی تصریح کرد: بهره‌گیری از نظرات دانش‌آموزان در اصلاح قوانین و مقررات و طرح و برنامه‌های مرتبط با آنها، آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مقوله‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی، تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی و رعایت اخلاق اجتماعی و تقویت هویت اسلامی و ایرانی و تحکیم و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این طرح می‌توان برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار