فرمانده انتظامی استان لرستان درنشست خبری با اصحاب رسانه :
سردار محمد قنبری گفت: تاکنون روند انتخاباتی استان به‌ صورت طبیعی بوده وهنوزهیچ مشکلی ایجاد نشده است؛ برای امنیت در انتخابات آمادگی کامل را در سطح استان داریم ودر این راستا نیروی انتظامی به‌‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۱۸۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 22 February 2016



به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ، سردار محمد قنبری در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در حال حاضر جامعه فضای انتخاباتی دارد و مردم خود را برای امتحان بزرگ دیگری آماده می‌کنند، همان‌گونه که در 37 سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون انتخاب کرده و دین خود را به‌نظام ادا کرده‌اند.

قنبری ادامه داد: در زمینه فعالیتهای انتخاباتی، نیروی انتظامی استان لرستان در شش‌ماه گذشته فعالیت خودرا شروع کرده، جلسات متعددی در این راستا برگزار شده ودر این جلسات اسناد مربوط به پنج دوره انتخابات گذشته مرور و نقاط قوت و ضعف آنها مشخص‌شده است.

وی تصریح کرد: با پیش‌بینی‌های لحاظ شده در رابطه با تأمین امنیت، نفرات کافی در نیروی انتظامی استان از هم‌اکنون مشخص و در اختیار فرمانداری‌ها و حوزه‌های انتخاباتی قرار داده شده است تا احکام برایشان صادر شود.

قنبری افزود: بلوک‌بندی برای افسران گشت انجام‌شده که هر افسری یک بلوک مشخصی در ارتباط با تأمین امنیت داشته باشد و اختیار، توان و امکانات کافی نیز به این افسران اهداشده است.

وی عنوان کرد: در هر حوزه انتخابیه علاوه بر مأمورانی که برای تأمین امنیت شعب در نظر گرفته‌ شده اند، نیروهای کافی جهت احتیاط در همه شهرستان‌ها در کنترل فرماندهی شهرستان قرار گرفته است؛ همچنین در هر شهرستان یک نیروی ضربت لحاظ شده است تا در صورت نیاز به کمک، در کم‌ترین زمان ممکن در محل حضور پیدا کنند.

قنبری یادآورشد: تمام کارکنان نیروی انتظامی استان در زمینه انتخابات توجیه و آموزش‌ دیده‌اند و آمادگی کامل برای تأمین امنیت در انتخابات دارند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان بابیان اینکه نیروی انتظامی براساس وظیفه ذاتی که دارد از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند، تاکیدکرد: در ایام انتخابات از ستادهای انتخابی کاندیداها مراقبت شده و امنیت آنان برقرار می‌شود و اگر در هر ستادی برخلاف قانون تخلفی انجام شود، برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: تاکنون روند انتخاباتی استان به‌ صورت طبیعی بوده وهنوزهیچ مشکلی ایجاد نشده است؛ برای امنیت در انتخابات آمادگی کامل را در سطح استان داریم ودر این راستا نیروی انتظامی به‌‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.

قنبری با تصریح اینکه برابر با قانون هرکدام از کاندیداها تا چهار ستاد می‌توانند داشته باشند، اشاره کرد: علاوه بر نیروهای استان، نیروهای کمکی نیز از مرکز پیش‌بینی‌شده و تا چند روز آینده در استان حضور می‌یابند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه برای انتخابات از 110نفر پلیس افتخاری استفاده می‌شود، تصریح کرد: قبل از انتخابات مانوری جهت آغاز حرکت نیروها به سمت شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

قنبری در زمینه جمع‌آوری خرده‌فروشان در برخی مناطق شهرستان خرم‌آباد، عنوان کرد: در زمینه عمده‌فروشان مواد مخدر در استان موفق بوده‌ایم و هر نوع مواد مخدری که به‌ صورت عمده کشف‌شده، فرد اصلی و اعضا باند نیز دستگیرشده است.

وی افزود: در حوزه خورده‌فروشان فقط برخورد قضایی و انتظامی جوابگو نیست بلکه نیاز به یک عزم ملی وجود دارد و در برخی از مناطق استان نیاز است همه دستگاه‌های مربوطه پای‌کار بیایند.

قنبری بیان کرد: در برخی از مناطق استان اکیپ‌هایی مستقرشده تا هزینه برای خرده‌فروشان بالابرده و به‌ راحتی نتوانند مبادرت به خرده‌فروشی مواد مخدر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان تصریح کرد: در برخی از مناطق استان اکیپ‌هایی مستقرشده تا هزینه برای خرده‌فروشان بالابرده و به‌ راحتی نتوانند مبادرت به خرده‌فروشی مواد مخدر کنند.

محمد قنبری تاکیدکرد: با دستگاه قضایی هماهنگی‌های لازم انجام شد و در یک اقدام بی‌سابقه، در منطقه کهریز مغازه‌ها و اماکنی که افراددرآنها مبادرت به خرده‌فروشی می‌کردند تخریب و پاک‌سازی شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار