فرماندار اردبیل از نامزدهای انتخابات پیش رو خواست در زمینه تبلیغات در چارچوب های قانونی فعالیت کنند.
کد خبر: ۱۸۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 23 February 2016

به گزارش ایرنا ، جواد زنجانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران استان گفت: در جریان تبلیغات نامزدهای این دوره انتخابات به رعایت قانون از سوی نامزدها و اعضای ستادها به واقع به نسبت دوره های گذشته به خوبی توجه شده است.
وی افزود: تبلیغات در انتخابات یک اصل است اما این امر باید بر اساس چهارچوب هایی انجام شد تا از آسیب ها پیشگیری شود و از جمله بهتر است نامزدها و اعضای ستادها از نصب هر گونه عکس و پوستر در خارج از محل های پیش بینی شده در شهر خودداری کنند.
فرماندار اردبیل بیان کرد: ستاد امحا برای برخورد با تخلفات احتمالی در کنار رعایت قانون انتخابات با حضور مقام های قضایی و انتظامی و شهرداری ها ایفای نقش کرده و نسبت به از بین بردن تبلیغ های غیرمجاز اقدام می کند که البته فرمانداری ها نقشی اجرایی در این زمینه ندارد.
او اضافه کرد: ورود به اماکن شخصی بدون حکم یا دستور قضایی خلاف قانون است و نامزدها و مسوولان ستادها باید در جریان این امر قرار بگیرند و مجریان نیز نسبت به رعایت این امر اهتمام داشته باشند.
زنجانی گفت: همه مجموعه ها و عوامل ذیربط باید در اعمال قانون یکسان رفتار کنند و هر گونه شکایت در این زمینه به صورت خارج از نوبت در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی مستقر در دادستانی اردبیل قابل پیگیری است.
حوزه انتخابیه اردبیل ، نمین ، نیر و سرعین سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد ، 49 نفر در این حوزه انتخابیه نامزد نمایندگی مجلس هستند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه برگزارمی شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار