دبیرکل حزب اتحاد ملی ایران
دبیرکل حزب اتحاد ملی ایران اسلامی گفت : مجلس شورای اسلامی به نمایندگان پایبند به منافع ملی نیاز دارد که بدون نگاه سیاسی و جناحی به دنبال رشد و توسعه اقتصادی باشند.
کد خبر: ۱۸۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 23 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، محسن صفرپور افزود : وجود نمایندگان کلان نگر در مجلس شورای اسلامی می تواند زمینه رشد و توسعه کشور را در عرصه های مختلف رقم بزند و باری از دوش مردم بردارد.


وی ادامه داد : نگاه نمایندگان در مجلس به مسایل کشور از دریچه سیاسی و جناحی می تواند منافع ملی را به خطر بیندازد و برنامه دولت را برای رشد و توسعه ناکارآمد جلوه دهد.


رئیس دوره ای جبهه اعتدال گرایان یکی از مهم ترین وظایف نمایندگان مجلس در خانه ملت را نظارت بر اجرای درست قوانین مصوب و عملکرد دستگاههای اجرایی دانست و تاکید کرد : نگاه جناحی و سیاسی سبب می شود تا نمایندگان نتوانند بدرستی این وظیفه خود را انجام دهند.


وی افزود : کشور ما از ناحیه کم توجهی نمایندگان مجلس به عملکرد برخی دولت ها بویژه در اوج درآمدهای نفتی سال های گذشته زیان دیده است و کسانی که قصد دارند به عنوان نماینده مردم به مجلس بروند در درجه اول باید نماینده مردم باشند.


دبیرکل حزب اتحاد ملی ایران تاکید کرد : اعتقاد بر این است که نماینده نباید وکیل الدوله باشد ولی در عین حال از سیاه نمایی عملکردها نیز باید بپرهیزد.


وی افزود : برای مردم پذیرفته نیست که در بهترین شرایط درآمدی مملکت به خاطر ضعف نظارتی مجلس اقتصاد کشور دچار آسیب جدی شود ولی در بدترین شرایط اقتصادی که دولت یازدهم قبول مسئولیت کرد ، سیاه نمایی صورت گیرد.


صفرپور راه برون رفت کشور از وضعیت کنونی بویژه در بعد اقتصادی را پیشه کردن اعتدال دانست و تاکید کرد : بیش از همه این نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند که با حفظ گرایش های سیاسی و جناحی باید این ویژگی را در خود برجسته کنند .


این فعال سیاسی نامزدهای مجلس شورای اسلامی را هم از تخریب یکدیگر در تبلیغات انتخاباتی برحذر داشت و تاکید کرد : ملت بزرگ ایران یک ملت سیاسی است و براحتی می تواند افراد خادم خود را تشخیص دهد.


وی افزود : انتظار از نامزدها در قبال دولت نیز این است که انتقاداتشان را منصفانه بیان کنند حتی اگر قرار است چشمشان را بر خدماتی که دولت به رغم شرایط بد کشور در دو سال گذشته ارائه کرد ، ببندند.


صفری گفت : دولت تدبیر و امید هم به طور قطع از انتقاد منصفانه نسبت به عملکردش استقبال می کند و نمایندگانی که بخواهند به صورت کارشناسی از عملکرد دولت انتقاد داشته باشند، باعث پیشرفت کشور می شوند.


** مشارکت مردم مقبولیت و مشروعیت نظام 


دبیرکل حزب اتحاد ملی ایران گفت : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه باعث مقبولیت و مشروعیت نظام در عرصه داخلی و خارجی می شود و مردم ما با درک این موقعیت در تمام انتخابات مشارکت حداکثری دارند.


صفری افزود : همچنین با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در عرصه خارجی نیز برای افکار عمومی جهان مشخص می شود ومردم با مشارکت در انتخابات سال 92 و انتخاب رئیس جمهوری اعتدال گرا مشروعیت و کارآمدی نظام را به رخ جهانیان کشیدند.


وی اضافه کرد : نتیجه این انتخاب مردم در سال 92 به نتیجه رسیدن برنامه دیپلماسی دولت تدبیر و امید و رفع تحریم ظالمانه از کشور بود و امیدواریم مردم ما در انتخابات هفتم اسفندماه گام دوم را نیز محکم تر بردارند.


جبهه اعتدال گرایان ایران اسلامی که حزب اتحاد مردمی ایران نیز یکی از شاخه های 25 گانه این جبهه محسوب می شود، برای 9 حوزه انتخابیه مازندران نامزدهای خود را معرفی کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار