مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان زنجان گفت : نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید تشنه خدمت به اسلام، مردم و کشور باشد.
کد خبر: ۱۸۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 23 February 2016
حجت الاسلام احمد نیک نام لاله در گفت و گو با ایرنا افزود : مجلس در جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها از حساسیت ویژه ای برخوردار است و تمام نامزدهای این مجلس از فیلتر شورای نگهبان صالح عبور کرده اند.
وی تاکید کرد: تک تک مردم باید بر اساس حکم عقل اصلح ترین نامزد را انتخاب کنند و به عنوان وکیل و نماینده مردم به خانه ملت بفرستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و امام راحل نامزدهای انتخاباتی باید دارای تعهد، تشنه خدمت، وابسته نبودن به دنیا و جناح های خاص و حامی ولایت فقیه باشند.
حجت الاسلام نیک نام لاله خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار باید همچون گذشته دارای بصیرت و هوشیاری کاملی باشند و با حساسیت هرچه بیشتر اصلح ترین فرد را انتخاب کنند.
وی ادامه داد: مهمترین شاخصه اصلی رهبر فرزانه انقلاب و امام راحل معرفت به اهل بیت(ع) و قرآن است تا متدین ترین فرد بر کرسی مجلس شورای اسلامی تکیه زند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مردم ولایتمدار پایتخت شور و شعور حسینی باید فردی که از حیث ایمان، تعهد اخلاقی و پاکی مشهور است را به مجلس شورای اسلامی بفرستند تا قوانینی که در مجلس تصویب و ناظر آن می شوند موجب رشد و بالندگی کشور و این استان شود.
تعداد رای اولی های استان زنجان 16 هزار و 535 نفر و بر اساس اعلام وزارت کشور و مرکز آمار 775 هزار و 820 نفر از جمعیت یک میلیون و 74 هزار نفری در این استان واجد شرایط رای دادن هستند.
سه نامزد انتخاباتی برای مجلس خبرگان در استان زنجان از 22 بهمن اقدام به تبلیغ کرده اند که تا پنجم اسفند ادامه خواهد داشت.
مجلس شورای اسلامی دارای 290 کرسی است که از این تعداد پنج کرسی مربوط به نمایندگان استان زنجان است.
نزدیک به 775 هزار و820 نفر در استان زنجان حائز شرایط رای دادن هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار