رئیس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل
انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل در برخی موارد بر حسب ضرورت با تصویب هیات مدیره نسبت به تامین مسکن رهنیبرای افرادی که واقعا نیازمند و بی سرپناه هستند اقدام کرده است و همچنین بهسازی و ترمیم خانه محرومان از دیگر فعالیت های این انجمن بوده است.
کد خبر: ۱۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 05 April 2015

رئیس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل با بیان اینکه پروژه 64 واحدی نمین با اعتبار سه میلیارد تومان از 95 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است گفت: این خانه ها تا اواخر اردیبهشت ماه امسال افتتاح می شود و در اختیار محرومان واجد شرایط قرار خواهد گرفت.

سالار شاکر در گفتگو با خبرنگار تابناک در اردبیل در مورد دیگر اقدامات این انجمن گفت: پروژه 24 واحدی بهار آباد (شهرک آیت اله کاشانی) در حال حاضر در مرحله فنداسیون ریزی قرار دارد که امیدواریم انشاا با مشارکت خیرین محترم استان، احداث این واحدهای مسکونی سرعت یابد.

رئیس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل تامین مسکن رهنی برای محرومان و یا تعمیر مسکن آنان را از دیگر فعالیت های این انجمن خیریه اعلام کرد و گفت: انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل در برخی موارد بر حسب ضرورت با تصویب هیات مدیره نسبت به تامین مسکن رهنی برای افرادی که واقعا نیازمند و بی سرپناه هستند اقدام کرده است و همچنین بهسازی و ترمیم خانه محرومانی که قدرت مالی لازم را ندارند، از دیگر فعالیت های این انجمن بوده است.

انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل در سالهای 88 – 89 به منظور کمک به تامین و ساخت مسکن مناسب و ارزان قیمت برای محرومان و نیازمندان استان اردبیل از طریق جلب مشارکت مردم تاسیس شد.

پروژه 12 واحدی شهرک نجف زاده سلمان آباد، اولین طرح این انجمن خیریه بود که حدود دو ونیم سال پیش با مشارکت شهرداری وشورای اسلامی شهر اردبیل و اداره کل بنیاد مسکن استان احداث و تحویل اشخاص واجد شرایط شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار