سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: حضور مردم در انتخابات زمینه‌ساز وحدت و انسجام داخلی دانست.
کد خبر: ۱۸۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 25 February 2016
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: حضور مردم در انتخابات زمینه‌ساز وحدت و انسجام داخلی دانست.
 
 مرادعلی تاتار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: همه مقدمات برای برپایی انتخاباتی با شکوه در قصرشیرین فراهم است.

وی تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان را 36 شعبه اعلام کرد که همه آنها جانمایی شده و امنیت شعب هم تامین شده است.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه از این تعداد 30 شعبه مربوط به بخش مرکزی و شش شعبه مربوط به سومار است، خاطرنشان کرد: در شهرستان قصرشیرین 16 شعبه ثابت و 20 شعبه سیار اخذ رای داریم.

تاتار تعداد عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان را 400 نفر شامل نیروهای اجرایی، ناظرین، بازرسین، رانندگان و ... اعلام کرد که احکام همه آنها صادر شده است.

وی در خصوص تعداد واجدین شرایط رای دادن در شهرستان نیز یادآوری کرد: حدود 16 هزار نفر در قصرشیرین واجد شرایط رای دادن هستند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین به مردم توصیه کرد: بر اساس شایستگی و توانمندی کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند و با آگاهی پای صندوق‌های رای بروند.

تاتار حضور مردم در انتخابات را زمینه ساز وحدت و انسجام داخلی دانست و گفت: این حضور مشت محکمی بر دهان دشمنانی است که به دنبال کارشکنی هستند.

وی افزود: حضور پرشور در انتخابات خواست مقام معظم رهبری و رییس جمهور  از تک تک ایرانیان است، چراکه این مهم اقتدار نظام را دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی در تمام 37 سال گذشته و در سرما و گرما با حضور همیشگی خود در صحنه نشان داده‌اند که پشتیبان نظام بوده و هستند.

فرماندار شهرستان قصرشیرین با اشاره به اینکه مردم این شهرستان در انتخابات دوره گذشته حضوری 70 درصدی داشتند، گفت: انتظار می‌رود که این دوره نیز شاهد حضور پرشور و پرشمار مردم این حوزه انتخابیه در پای صندوق‌های رای باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار