فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان :
سردارمحمد قنبری فرمانده نیروی انتظامی لرستان،امروزپنج شنبه درجمع خبرنگاران گفت: آمادگی نیروی انتظامی برای برقرای امنیت درانتخابات بسیارعالی است وما دررابطه با تامین امنیت تمام شعب پیش بینی های لازم را انجام داده ایم.
کد خبر: ۱۸۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 25 February 2016


به گزارش تابناک لرستان ،سردارمحمد قنبری فرمانده نیروی انتظامی لرستان، امروز پنج شنبه درجمع خبرنگاران گفت: آمادگی نیروی انتظامی برای برقرای امنیت درانتخابات بسیارعالی است وما دررابطه با تامین امنیت تمام شعب پیش بینی های لازم را انجام داده ایم.

وی که به همراه یک هیئت ازفرماندهان ومسئولین نیروی انتظامی استان جهت بازدیدوبررسی آخرین وضعیت نیروها وبرگزاری نمایش اقتدار نیروی انتظامی در امر امنیت انتخابات در شهرستان پلدختر حضور یافته بود با بیان اینکه فرداهمزمان با سایرنقاط کشورمردم پلدختر نیز باحضور گسترده خوددر انتخاباتی پرشور شرکت خواهند کرد؛تصریح کرد: برای بازدید از نیروها وارزیابی آخرین وضعیت امنیت انتخابات در شهرستان پلدختر حضور یافته ایم.

قنبری بااشاره به اینکه با همکاری شورای تامین شهرستان پلدخترودرراس آنها فرماندارمحترم تمهیدات امنیتی وانتظامی ویژه برای برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان اندیشیده شده است؛بیان کرد:یگان های کمکی به اندازه کافی در شهرستان استقرار داده ایم وامروز هم حضور پیدا کرده ایم تا ازآخرین وضعیت اطلاع پیدا کنیم ومتناسب با شرایطی که وجود داردتصمیمات لازم رابرای نیروی انتظامی وتامین امنیت در امر برگزاری انتخابات بگیریم.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان افزود: به همت اعضای محترم شورای تامین وآمادگی لازم که درهمه دست اندرکاران وبرگزارکنندگان انتخابات وجود داردوبویژه همکاری مردم فهیم پلدختر هیچگونه مشکلی در امر برگزاری انتخابات نخواهیم داشت وانتخابات را در کمال سلامت وامنیت برگزار خواهیم کرد.

همچنین فرماندار پلدختردر این مراسم به خبرنگاران گفت: براساس زمانبندی انجام شده همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه وخلق یک حماسه در شهرستان پلدختر فراهم شده است.

نورالدین درمنان با بیان اینکه مردم درتمام مراحل انتخابات با همدلی وانسجام مهیای برگزاری انتخابات هستند، افزود: اقدامات لازم انجام شده است وازنظر امنیتی هیچ مشکلی را احساس نمی کنیم.

وی با یادآوری اینکه تمهیدات لازم برای امنیت در انتخابات اندیشیده شده است، تصریح کرد: منتظر هستیم که فردادرکمال آرامش یک انتخابات باشکوه را برگزار کنیم ومردم ما یکبار دیگرسرنوشت خودشان را تعیین کنند.

درمنان عنوان کرد:مطمئن هستیم که مردم با حضور حداکثری خودشان یکباردیگربا آرمانهای امام (ره)تجدید میثاق کنند تا این تجدید میثاق پاسخی باشد به همه یاوه گویی های دشمنانی که به دنبال دلسرد کردن مردم هستند.

فرماندارپلدختر در پایان گفت: روند انتخابات فردا خلق یک حماسه باشکوه را رقم خواهد زدو بودوشاهدروزخوبی برای شهرستان ومملکت مان خواهیم بود.

گفتنی است در این مانور علاوه بر فرماندارپلدخترامام جمعه پلدختر وجمعی از مسئولین محلی وفرمانده نیروی انتظامی پلدختر نیز حضور داشتند


خبرنگار : رضا جودکی نژاد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار