نماینده ولی فقیه در استان لرستان :
نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: امروز دو وظیفه مهم بر دوش ملت ایران است وظیفه اول حضور پرشور در انتخابات و وظیفه دوم انتخاب نمایندگان اصلح است و باید نمایندگانی انتخاب شوند میرعمادی گفت: مردم به لطف خدا مجلس بر ضد آمریکا و انگلیس تشکیل می‌دهند و در واقع حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات مشت محکمی بر دهن آمریکا و انگلیس است.
کد خبر: ۱۸۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 26 February 2016

 به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ،حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بیان کرد: مردم امروز با شور و اشتیاق و علاقه‌مند حماسه جدیدی را در هفتم اسفند خلق می‌کنند و برخلاف انتخابات گذشته از اول صبح امروز صف‌های رأی طولانی و دارای شور فراوان است که این بسیار مبارک بوده و برای دشمنان بسیار سنگین است.

وی افزود: در سال همدلی و همزبانی مردم در هفتم اسفند همدلی و همزبانی خود را به رخ دنیا کشیده و نشان دادند که وفادار به انقلاب و رهبری هستند.

میرعمادی انتخابات را سرنوشت‌ساز دانست و گفت:‌ یکی از ترفندهای دشمن مأیوس کردن مردم و تحریم انتخابات است که تبلیغات منفی فراوانی را ‌علیه انتخابات به راه انداخته‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و دو قطبی کردن جامعه در انتخابات بود و دائماً بر این طبل می‌کوبید که انتخابات دو قطبی خواهد بود اما مردم ما شعار و سخن‌شان این است که پای این انقلاب ایستاده‌ایم.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: مردم به دنبال تشکیل مجلسی انقلابی و متعهد هستند و مجلس می‌خواهند که مرعوب دشمن نباشد و به فضل الهی چنین مجلسی شکل می‌گیرد و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها کور خوانده‌اند.

میرعمادی گفت: مردم به لطف خدا مجلس بر ضد آمریکا و انگلیس تشکیل می‌دهند و در واقع حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات مشت محکمی بر دهن آمریکا و انگلیس است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: امروز دو وظیفه مهم بر دوش ملت ایران است وظیفه اول حضور پرشور در انتخابات و وظیفه دوم انتخاب نمایندگان اصلح است و باید نمایندگانی انتخاب شوند که پایبند به ارزش‌های دینی و معتقد به اسلام و قوانین انقلاب و اسلام باشند و آن کسی که این احکام را به تمسخر می‌گیرد و آنها را بی‌عدالتی می‌داند نباید به مجلس برود.

وی خاطرنشان کرد: باید در انتخابات رأی کامل بدهیم و این تکلیف را به صورت کامل انجام دهیم.

میرعمادی با بیان اینکه مردم پس از اعلام نتایج انتخابات و مشخص شدن نمایندگان از منتخبین مردم توقعاتی دارند، اظهار کرد: از فردای روزی که اسامی برندگان اعلام می‌شوند مردم توقع و مطالبه دارند و نمایندگان باید به وعده‌های خود عمل کنند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: مهم‌ترین مسئولیتی که همه ما پس از برگزاری انتخابات داریم حفظ امنیت و آرامش جامعه است و کسانی که رأی نمی‌آورند نباید در و دیوار را به هم بریزند و خارج از قانون عمل کنند. بنابراین مهم‌ترین وظیفه همه حفظ آرامش جامعه و زیر سؤال نبردند سلامت انتخابات است.

وی افزود: شرط تکمیلی انتخابات حفظ امنیت و آرامش پس از انتخابات است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: ان‌شاءالله مردم ما با حضور گسترده و پرشور در انتخابات مهر تأییدی بر نظام اسلامی می‌زنند و پاسخ فتنه‌‌انگیزی آمریکا و انگلیس را خواهند داد و در واقع پیروز اصلی انتخابات ملت بزرگ ایران به رهبری مقام معظم رهبری است.

میرعمادی در ادامه به هشتم اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و عنوان کرد: تربیت مسئله بسیار مهمی است و عوامل فراوانی در تربیت شخص تأثیر دارند و از سوی دیگر دشمنان ما نیز به دنبال از بین بردن تربیت دینی از طریق تهاجم فرهنگی هستند.


وی گفت: بهترین روش تربیت، روش تربیت دینی بر محور قرآن و عترت است که در دوره نوجوانی باید به این موضوع بیشتر پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان به طرح آتش‌بس در سوریه اشاره کرد و گفت: این آتش‌بس نباید شامل گروه‌های تکفیری و داعش باشد چنانکه کشورهای عربی به دنبال این موضوع هستند. از سوی دیگر این آتش‌‌بس نباید زمینه را برای تقویت گروه‌‌های مخالف در سوریه فراهم کند چرا که در این صورت آتش‌بس نه تنها کمکی به بحران سوریه نمی‌کند بلکه آتش فتنه را نیز بیشتر می‌افروزد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار